Мінфін - Курси валют України

Встановити

Скарга

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Kozlovskoy 15 квітня 2020, 12:50
Я, Козловськой Олексій Сергійович, будучи клієнтом банку, 06.04.2020 замовив суму під видачу у відділенні Ощадбанку, за адресою дніпровська набережна 3, співробітниця банку назначила видачу грошей на 10.04.2020.
08.04.2020 мені подзвонили і запропонували забрати половину грошей, я погодився і коли прийшов до відділення Ощадбанку за адресою Дніпровська набережна 3 виявилось, що я буцімто маю оформити якусь страховку за 150 грн, без якої видача грошей НЕМОЖЛИВА. Від страховки я відмовився, мене облаяли, але гроші видали. 10 числа в телефонній розмові ( за номером (044) 550 21 14) мені було ВІДМОВЛЕНО У ВИДАЧІ ГРОШЕЙ, через те, що я не оформив ту саму страховку, мовляв видача мені моїх грошей без неї не пріоритетна.
Я запитав з ким я спілкуюся, співробітниця назвала себе Іриною, на запитання як їі прізвище і посада, вочевидь Ірина злякалася відповідальності за свої неправомірні дії, і просто поклала слухавку і весь подальший час не брала робочий телефон.
Я обурений таким ставленням до клієнта банку, кожен раз коли я маю нагоду спілкуватися з співробітниками ощадбанку я наражаюся на відкрите хамство, але це вже переходить всі межі. Вимагаю розслідування, встановлення особистості цієї Ірини і її покарання.
Ощадбанк
Відповідь банку
15 квітня 2020, 15:54
Доброго дня! Перепрошуємо за спричинені незручності. Ситуацію перевіримо та проведемо роботу зі співробітником.

Коментарі - 1

+
0
volodymyr444
volodymyr444
16 квітня 2020, 8:24
#
В каждом нормальном банке нет имени вася ирина федя дорина и так далее...а есть сертифицированный номер....в этом банке мы клиенты платим им зарплату и государство доплачивает....а они нас обманывают...то рыба не та то надо завернуть ...потом развернуть....а штрафики им не влипить в договорах....
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися