Поверніть доларовий депозит !!! П"ЯНКА НА РОБОЧОМУ МІСЦІ!!!!
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Ощадбанку
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 49 | 49.6 |
| PLN | 9.7 | 10.4 |
| USD | 42.05 | 42.5 |
| Всі курси банку | ||
1) Неповернення $-го депозиту;
2) Нахабна брехня;
3) Провокація порушення режиму карантину, так як мені дзвонити відмовились і дали стац. ном. телеф., щоб я сам дзвонив! А стац. телефону у мене немає! І тепер мені треба до них ходити! Я сказав, що не дай Бог, якщо я із-за цього захворію на короновірус, нехай готуються до суду і оплачувати моє лікування!
Коли 30 березня мені знову сказали, що $ немає, я пішов до нач.відділення(Бурлака Віталій). Він зафіксував мої данні і сказав, що буде тримати на особистому контролі і подзвонить, як тільки $ з«являться. Не дочекавшись дзвінка, 7 квітня я знову завітав до цього діяча. Близько 13.15 я почув за його закритими дверима голосні емоційні розмови. Аж тут вийшла якась дівчина і спитала, з яким я питанням, а я, знову постукавши в двері Бурлаки, зайшов у кабінет… І тут я знову був шокований: у нього в кабінеті якась „делегація“, всі в білих сорочках, і на столі БАТАРЕЯ ЛІТРОВИХ ПЛЯШОК РОЗЛИВНОГО ПИВА!!! Всі були без масок, чим порушили вимоги Постанови КМУ від 02.04.20 №255. Я так зрозумів, що у нього обід. Я прийшов в 14.30. Постукав, але двері знову були зачинені. Через деякий час він вийшов, закривши за собою двері (весь червоний, очі блистять і з перегаром). Коли я сказав, що чекаю свої гроші і коли я зможу їх отримати, а він хамовито і агресивно відповів: „То чекайте“, це було останньою краплею.
В 14.50 я зателефонував на гар.лінію (оператор Чернишенко Ірина) і виклав ситуацію.
Клієнтом Ощадбанку я є давно. Крім депозитних і кредитної карток у мене є і пенсійна. Але такого нахабства і вседозволеності я ще не спостерігав.
ПРОШУ:
1)Терміново повернути мій доларовий депозит;
2)Від вищевказаних посадових осіб чекаю пояснення і вибачення.
Якщо цього не відбудеться, буду змушений звертатись у вищі органи за підпорядкованістю.