ощадбанк краде кошти у свої клієнтів, використовуючи шахрайські схеми. HELP
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 3
- +
- 0
- RuslanRoman
- 30 квітня 2020, 18:51
- #
30 березня письмово звернувся зі скаргою до керівництва АТ Ощадбанк про незаконне привласнення моїх коштів працівниками АТ «Ощадбанк» шляхом обману.
Сьогодні минув термін для надання відповіді на скаргу, відведений статтею 20 Закону про звернення громадян, який передбачає не більше 30 діб від дати надходження скарги. Своєчасної письмової відповіді на мою скаргу у відведений Законом строк не надійшло. Ніхто з керівництва даного закладу ніяким чином не звертався до мене і не пояснив про причини відтермінування надання відповіді на більш пізні строки чи повідомленні причини про відмову у наданні такої відпвіді взагалі, тим самим порушуючи моє конституційне право на звернення та Закон про звернення громадян.
Ось так в ощадбанку дотримуються законодавства України та ось так відносяться до клієнтів. Ганьба! Нікому не рекомендую приносити свої гроші у цей банк
Сьогодні минув термін для надання відповіді на скаргу, відведений статтею 20 Закону про звернення громадян, який передбачає не більше 30 діб від дати надходження скарги. Своєчасної письмової відповіді на мою скаргу у відведений Законом строк не надійшло. Ніхто з керівництва даного закладу ніяким чином не звертався до мене і не пояснив про причини відтермінування надання відповіді на більш пізні строки чи повідомленні причини про відмову у наданні такої відпвіді взагалі, тим самим порушуючи моє конституційне право на звернення та Закон про звернення громадян.
Ось так в ощадбанку дотримуються законодавства України та ось так відносяться до клієнтів. Ганьба! Нікому не рекомендую приносити свої гроші у цей банк
- +
- 0
- RuslanRoman
- 4 травня 2020, 15:48
- #
Сьогодні 04.05.2020 повторно звернувся із заявою до відділення у своєму місті.
1) Працівники ощадбанку не надали в установлені Законом терміни письмової відповіді на скаргу що передбачено Законом України про звернення громадян і не прийняли сьогодні повторної заяви.
2) Не видали довідку про закриття кредитної лінії та відмову ощадбанку від подальших претензій до мене, так як я більше не довіряю працівникам ощадбанку і не маю бажання отримати через кілька років міфічні борги перед банком, які вони продовжують нараховувати за свої навязані не потрібні мені послуги.
Чи законно чинить керуюча відділенням 10017/080 ощадбанку не приймаючи заяву, всупереч Закону про звернення громадян?
1) Працівники ощадбанку не надали в установлені Законом терміни письмової відповіді на скаргу що передбачено Законом України про звернення громадян і не прийняли сьогодні повторної заяви.
2) Не видали довідку про закриття кредитної лінії та відмову ощадбанку від подальших претензій до мене, так як я більше не довіряю працівникам ощадбанку і не маю бажання отримати через кілька років міфічні борги перед банком, які вони продовжують нараховувати за свої навязані не потрібні мені послуги.
Чи законно чинить керуюча відділенням 10017/080 ощадбанку не приймаючи заяву, всупереч Закону про звернення громадян?
- +
- 0
- RuslanRoman
- 13 травня 2020, 16:44
- #
Як і слід було очікувати від ощадбанку нуль реакції . Питання клієнтів лишаються проблемами клієнтів. :(
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Користувач надав документи на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.