Мінфін - Курси валют України

Встановити

Скарга

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Всім доброго дня!
Хочу описати ситуацію як можна коректніше, але просто не має слів…
Мені 46 років, в мене 3 група інвалідності по опорно-руховому апарату. Я вже другий місяць не працюю, безробітня. Моя пенсійна картка закінчилася 02/2020р. На карточці залишилося 90 грн.04коп. Пенсія в мене кожного місяця 19 числа. Картку мені ніхто не перевипустив, смс не надіслав, що моя картка знаходиться в якомусь відділенні. На початку цього місяця десь 10 березня я зателефонувала на гарячу лінію мені сказали, що моя нова картка знаходиться у відділенні яке працює першу середу місяця один раз в місяць. Звичайно пенсію 19 березня я не отримала. Сьогодні 31.03.2020р. я зайшла в онлайн банкінг щоб скористатися залишком коштів. На рахунку залишилось 83 грн.04 коп., 7 грн банк зняв за обслуговування рахунку який закрив 29.02.2020р. по закінченню дії картки, а залишок коштів 83 грн.04коп. просто заблокував і я не можу ними скористатися. З 17 березня по всій країні карантин. Що робити, як далі жити, без картки, без грошей? Що нас далі чекає? В мене питання до Ощадбанку ви заблокували залишок і надалі будете знімати кожного місяця по 7 грн поки не закінчаться гроші? Я не хочу з вами надалі працювати. Розблокуйте мені мої кошти, я їх використаю на оплату через інтернет, перевипущу пенсійну картку в іншому банку, не хочу з вами більше працювати і нікому не раджу.
Ощадбанк
Відповідь банку
31 березня 2020, 17:49
Доброго дня.
Комісія в розмірі 7 грн у вас була списана за послугу смс-інформування. Кошти ваші не заблоковані, оскільки у вас не активована нова карта, то кошти тимчасово не доступні до використання. Як тільки ви отримаєте нову карту та активуєте її, ви зможете проводити операції в Ощад 24/7 або знімати готівку.

Коментарі - 2

+
0
StarFighter27
StarFighter27
31 березня 2020, 19:06
#
А кто нибудь из знакомых есть, чтобы подвез в банк? Нужно карточку менять хотя бы за месяц до окончания срока действия, иначе будете сидеть без денег
+
0
StarFighter27
StarFighter27
2 квітня 2020, 14:58
#
Охотно верю.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися