Мінфін - Курси валют України

Встановити

У період карантину відділення протягом трьох робочих днів не відповідає на телефонні дзвінки

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
z1x2c3v4b5n6 27 березня 2020, 11:39
Моя мама отримує субсидію. У березні банк не надіслав SMS про нарахування коштів, як завжди це робив у попередні місяці. Я протягом трьох днів з 25.03.20 до 27.03.20. телефонувала у відділення банку за номером ( 04637)7-10-11 кілька разів, щоб вияснити питання нарахування коштів, не відвідуючи банк. Робила це у робочі години. Телефон не відповідає. Це саме стосується й інших відділень у місті Прилуки, за винятком відділення у в/м 12. Там мені відповіли, але відповіді на питання не змогли дати. Наголосили, що люди звертаються з цим питанням, але яка причина — ми не знаємо. Довелося звертатися на гарячу лінію 0800-210-800. Там чітко все пояснили і питання вирішили. Прикро, що відділення на місцях, не обслуговують громадян належним чином. Особливо під час надзвичайної ситуації. Тим більше найчастіше це люди незахищених категорій. Нічого особистого, просто хочу, щоб обслуговування було кращим.
Ощадбанк
Відповідь банку
27 березня 2020, 12:43
Доброго дня.
Хочемо звернути вашу увагу, що відділення Ощадбанку не консультують клієнтів з питань субсидії / пільги, ви можете отримати цю інформацію виключно через контакт-центр.
У контакт-центрі ви можете уточнити:
— суму перерахованих коштів за субсидією / пільгою на рахунки комунальних підприємств;
— суму, яку потрібно доплатити за комунальні послуги;
— перелік комунальних послуг за якими відсутня інформація і за якими потрібно сплатити згідно з квитанціями;
— залишок субсидії/пільги на поточний день.

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 
Головна / Банки України 🏦 / Ощадбанк 💰 / Відгуки про Ощадбанку 📝 / У період карантину відділення протягом трьох робочих днів не відповідає на телефонні дзвінки