Мінфін - Курси валют України

Встановити

Валютний депозит

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Enigma71 25 березня 2020, 19:40
Відділення за адресою: Львів, вул. Богдана Котика, 1
26.03 пливає термін валютного депозиту, сьогодні самостійно зателефонувала в банк, щоб замовити готівку. Менеджер повідомила мене, що кошти будуть переведені мені на карту, оскільки готівки нема в Україні, що мене абсолютно не задовільняє, або виплатити у гривнях — це вже нахабство! Це протиречить повідомленням НБУ та зобов'язанням банки повертати депозити вкладникам. Деякі вкладники після скарги у мінфін все ж отримують свої гроші, тому наполегливо прошу розібратись в даній ситуації, та повернути мої кошти
Ощадбанк
Відповідь банку
26 березня 2020, 10:45
Доброго дня.
Приносимо вибачення за тимчасові незручності. Зараз спостерігається нестача валюти у всіх банках України. Валюти у відділеннях немає в зв'язку з тим, що авіасполучення з країнами, де замовляється валюта різко обмежена. У разі, якщо на момент закінчення депозиту у відділенні відсутня валюта, ви можете отримати депозит в гривневому еквіваленті (як вам і запропонували співробітники банку) або здійснити конвертацію коштів в євро або дочекатися врегулювання ситуації з доставкою доларів в Україну і отримати кошти у валюті розміщення вкладу. У випадку, якщо ви вирішите почекати, щоб не втратити дохід, який ви отримали за депозитом, пропонуємо вам перерозмістити кошти на більш короткий термін або скористатися послугою «Мобільні заощадження».

Коментарі - 1

+
0
Enigma71
Enigma71
27 березня 2020, 11:06
#
Проблема досі не вирішена, триває щоденна переписка з банком та дзвінки у відділення, постійні відмовки, що коштів нема, чекають поступлення, хоча банк відписує, що кошти є і рекомендує робити замовлення. Щодня таких ошуканих вкладників стає дедалі більше, коли ми зможемо отримати свої власні заощадження???
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися