Мінфін - Курси валют України

Встановити

Жахливе ставлення в Ощадбанку

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Сьогодні звернулась до Ощадбанку, хотіла зняти переказ коштів сумою 100 євро. 16.03 сказали підходити 17.03 так як євро немає в касі, а завтра будуть, сьогодні підійшла, на що у відповідь відповіли євро немає і не знаємо коли буде, я погодилась і сказала добре, буду знімати в грн.Працівник перепитала чи буду знімати в грн
, я відповіла, що я щойно вам сказала, що беру в грн(а вона у відповідь, я не знаю що у вас в голові відбувається, можливо ви передумали. І спитала чи можу я купити євро (у відповідь почала кричати з словами Пані я вам сказала що нема євро, чи ви не розумієте?)Яке мають право працівники кричати і так спілкуватись, коли ти питаєш нормально.Коли гроші видавала, вона просто кинула мені ці гроші. Я завжди знімаю гроші в Ощадбанку і ставлення Палійчук Валентини не міняється. Дуже розчарована.
Ощадбанк
Відповідь банку
18 березня 2020, 10:14
Доброго дня! Перепрошуємо за подібну ситуацію. Зі співробітниками відділення буде проведена робота щодо підвищення якості обслуговування клієнтів.

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися