Мінфін - Курси валют України

Встановити

хамство !!

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
iruna2411 17 березня 2020, 19:22
Відділення за адресою: Луцьк, вул. Кравчука, 17
сьогодні спостерігала таку ситуацію, під час черги, жіночка попросило одну з працівниць допомогти їй оплатити рахунки в касі самообслуговування, у відповідь хамське ставлненя працівників ( як сиділи так і сидять ), коли жіночка ще раз звернулася з проханням про допомогу, а у відповідь тиша (просто ігнорують прохання )! Ну і дійшла моя черга, яку я прочекала 1 годину, підійшла до каси, і попросила сказати скільки до оплати комунальних послуг ( так як йшла з роботи і була не впевнена чи вистачить мені всю суму для оплати ), і у відповідь жахливе ставлення, по хамськи відмовилась мені допомогти, і не дослухавши мене, вона запросила іншу людину до каси, так і нічого не пояснивши!!!
я розумію вірус — вірусом, але ви в першу чергу люди! за цей час, коли вона мені хамила, могла назвати суму! це вже не перший раз звертаюсь у цей банк, і постійно невдоволення!!!
люди будьте людьми!!!
з банку пішла з поганим настроєм!
буду звертатися в інше відділення!
Ощадбанк
Відповідь банку
18 березня 2020, 10:08
Доброго дня! Перепрошуємо за подібну ситуацію. Зі співробітниками відділення проведемо роботу. Будь ласка, напишіть нам до особистих повідомлень ваше ПІБ та контактний номер телефону, запросимо вас для проведення оплати.

Коментарі - 3

+
+11
19036256
19036256
18 березня 2020, 13:18
#
Iruna2411, Вас не розумію, а Вам наплювати, яка робота у співробітників банку? Ви зобов'язані приходити зі своїми рахунками і з потрібною сумою, а не розпитувати співробітника, скільки у мене за воду або за газ.БЕЗОБРАЗІЕ, з боку кліентов.Скільки можна підтирати Вам ніс? В інтернеті на кожну комунальну послугу створені особисті кабінети, в яких потрібно давати показання і стежити скільки Вам нараховують за цю послугу.Я пенсіонерка, давно користуюся цими кабінетами, і плачу комунальні, без черг, без «хамства» та бЕЗ КОМІССІІ.Як вам не соромно ????? Перш за все Ви зобов'язані виконувати і ті вимоги,, а не вимагати виконувати Ваші обов'язки від сотрудніков.Одна жінка, друга, третя і кожна зі своїми тарганами, а співробітники повинні бути залізними.
+
0
Lesika1
Lesika1
18 березня 2020, 14:20
#
Браво 19036256! Більше б таких обізнаних пенсіонерів, а також тих, хто може собі таке дозволити (оплата через інет), але просто не робить, томуhttps://minfin.com.ua/img/userpics/default.gif?1261589289 що цей ж інтернет, а там бумажка з банку та з печаткою…
+
0
19036256
19036256
18 березня 2020, 15:00
#
Lesika1, Ваша ссылка не открывается(сами пробовали ЭТО открыть? силуэт на чёрном фоне?)Все працює, я так п'ять років плачу и в мене всі платежі зараховуються, давно вже роз'яснували, що печатка не обов'язкова, платежі проведені в интернеті зараховуються.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися