Мінфін - Курси валют України

Встановити

Ігнорування вимог НБУ

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Тетяна Буга 11 березня 2020, 10:55
Ми, юридична особа, неприбуткова організація (ОСББ). Проте рух коштів регулярний, залишки постійні, навіть впродовж декількох років мали депозит. Роботу з Ощадбанком почали з 2015р. Все було, на мій погляд, добре.
З переходом на новий інтерфейс Клієнт-Банку (в лютому 2019) ми не мали доступу до депозитного рахунку, що унеможливило формування виписки для бухгалтерського та фінансового звітів. Доводилось щомісячно бігати у відділення за випискою, що, в свою чергу, нівелює сам функціонал «Клієнт-Банк». Неуважний менеджер (дівчина) часто надавала виписку не по депозитному рахунку, а по рахунку нарахованих відсотків. На мої звернення до нашого менеджера щодо доступу до депозитного рахунку, лунала відповідь: «Ми нічим не можемо допомогти, так працює Клієнт-Банк». До відділення також подали письмове звернення по даному питанню. Відповіді не дочекались. Звертались за телефоном технічної підтримки, все марно.
Крім того, на операції з договірного списання (РКО) у нас замість «меморіального ордера» формувалось «платіжне доручення» (порушення п6.5 Глави 6 (Договірне списання) Постанови НБУ №22 від 21.01.2004. «Про затвердження Інструкції про безготівкові розрахунки в Україні в національній валюті»).
03.03.2020р. подали заяву на закриття рахунку. Оплатили усі комісії банку. Станом на зазначену дату руху коштів і залишку не було. Але рахунок до сьогоднішнього дня (11.03.2020р.) не закритий, чим порушено п.149 (Розділ XIV. Закриття рахунків клієнтів банків) Постанови НБУ №492 від 12.11.2003 Про затвердження Інструкції про порядок відкриття і закриття рахунків клієнтів банків та кореспондентських рахунків банків — резидентів і нерезидентів.
Відомі і інші фактори порушень вимог державного регулятора державною установою. Але вищезазначений стосується нашого обслуговування.
Ощадбанк
Відповідь банку
11 березня 2020, 15:47
Доброго дня!
Напишіть, будь ласка, в особисті повідомлення назву організації, ЄДПРОУ, адресу обслуговуючого відділення банку, ПІБ контактної особи і телефон. Ситуацію проаналізуємо.

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися