Мінфін - Курси валют України

Встановити

У державному банку агресивно ігнорують державну мову

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
llarisa 6 березня 2020, 20:04
6 березня 2020 року ,57-е відділення Ощадбанку в Харкові ( пр. Незалежності 7 ), керівник відділення -Оксана Юріївна. Близько 15-00 я завітала до СВОГО відділення вирішити питання повної сплати карткового кредиту. Єдиним співробітником у залі була Неделько Юлія Володимирівна, всі інші або на оіді, або ще десь… керівник — на якійсь «зустрічі», але з'явилася за 10 хв, коли ситуація стала скандальною. А справа у тому, що я є україномовною громадянкою і вважала, що в державному банку мене мали б обслуговувати державною мовою. Про це і попросила. Пані Неделько впала в істерику ,і почала мене повчати, що може і повинна розмовляти виключно так, як їй зручно, тобто російською… що немає ніякого закону про мову, а якщо я його знаю, то маю їй назвати статті. Я відповіла, що таким, як вона — нічого не винна, сфотографувала її( бо вже розуміла, що обов'язково надам розголосу цій ганебній історії ).Тоді Неделько кинула мені паспорта і банківську карту і відмовилася мене обслуговувати. Я забрала документи і сказала, що зараз буду дзвонити на Гарячу лінію.Відразу прибігла керівниця відділення і направила мене до іншої менеджерки, яка теж раптом з'явилася у залі.ВСІ розмовляли російською вже умисно, розтягуючи слова і майже насміхаючись… ну це треба було бачити. На жаль, в мене є тільки запис на диктофон та фото цієї Неделько. На гарячу лінію я за весь час по обом телефонам так і не додзвонилася. Але цього так не залишу.
Ощадбанк
Відповідь банку
10 березня 2020, 15:22
Доброго дня!
Перепрошуємо за спричинені незручності. Шкодуємо, що у вас залишилось негативне враження про банк. Ситуацію проаналізуємо.

Коментарі - 3

+
+43
Leon1978
Leon1978
6 березня 2020, 20:54
#
Я от вас в шоке! Во первых банк тяжелый ужасная система этого банка и не понимающие топы как она работает! 
Во вторых вы не подумали что может Начальника была на встречи или на презентации или марафоне может на совещании!
В третьих по всей системе не хватает сотрудников из за Пышного!
В четвертых это же ХАРЬКОВ там всегда был русский язык!!!
Вы можете говорить на Украинском вам будут отвечать на Русском не вижу проблемы!!! Вы люди сами устраиваете и без этого тяжелую жизнь! 
Если вы тут такое пишите то вас нужно как клиента и человека потерять на вчера и с такими как вы не сталкиваться!
+
0
llarisa
llarisa
10 березня 2020, 23:01
#
Шановний добродію Leon1978! Не варто ,не знаючи історію , маніпулювати штучними штампами на кшталт «это же ХАРЬКОВ там всегда был русский язык» . Це по-перше . По-друге ,краще ви «потєряйтесь» ... бажано десь під Мар'їнкою....І головне - ДЕРЖАВНИЙ  БАНК- ДЕРЖАВНА  МОВА !
+
0
Lesika1
Lesika1
11 березня 2020, 14:03
#
Повністю підтримую ТС, у нас прийняли закон про мову. І навіть якщо співробітник банку звик спілкуватись російською мовою, то після прохання клієнта обслуговувати державною мовою - мав би так і зробити.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 
Головна / Банки України 🏦 / Ощадбанк 💰 / Відгуки про Ощадбанку 📝 / У державному банку агресивно ігнорують державну мову