Мінфін - Курси валют України

Встановити

Повільна робота. Втрата коштів. Нав'язливі послуги.

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
GerhartGauptman 5 березня 2020, 13:49
Двічі довелося вимикати СМС сповіщення на сайті.
Знімались кредитні відсотки за пільгову позику.
Знімались відсотки навіть за мінус за СМС повідомлення.
Банкомати завжди висять. Себто працють повільно.

У кол-центрі — дико висять самі люди. Поставили мене на «Холд» на 20 хвилин. Після чого — від'єднали.
Співробітники банку не можуть пояснити, чому з'являються відсотки за пільговий період вже у перші 30 днів, тощо.

Після того як прийшли кошти з обміннику — велика сума — кошти були заблоковані. І залишились «у обробці» майже на тиждень.

Одним словом — за 1 рік користування банком — десятки проблем. Десятки. З приватбанком чи укрсиб — такого не було. Просто викинув картки та написав заяву на закриття рахунків.
Ощадбанк
Відповідь банку
5 березня 2020, 14:30
Доброго дня! Перепрошуємо за спричинені незручності. Шкодуємо, що у вас залишилась негативна реакція після використань наших продуктів та сервісів. Ситуація з автоматичним підключенням смс-інформуванням та тарифікацією послуги, можна пояснити. При використанні додатку Ощад 24/7 клієнт отримує смс-повідомлення з кодами доступів та паролями, що тягне за собою необхідність активації мобільного банкінгу.
Що стосується вашого звернення до контакт-центру банку, для перевірки сутуації, просимо вас написати нам до особистих повідомлень ваше ПІБ та контактний номер телефону з якого ви телефонували.

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 
Головна / Банки України 🏦 / Ощадбанк 💰 / Відгуки про Ощадбанку 📝 / Повільна робота. Втрата коштів. Нав\'язливі послуги.