Мінфін - Курси валют України

Встановити

Дно.

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Проблема вирішена
Isaoff 4 березня 2020, 12:08
Відділення за адресою: Львів, вул. Патона, 4
Відділенням АТ Ощадбанк №1013/0330, яке знаходиться за адресою: м.Львів, вул.Патона,4 було порушено п.149 Постанови Правліня Національного Банку №492 від 12/11/2003 року, а саме затримано і до цих пір не надано довідки про закриття розрахункового рахунку, стягнуто плату за закриття розрахункового рахунку з нашого підприємства, що заборонено даною Постановою. Закриття рахунку інші банки вже роблять он-лайн, то Ощад вже 5-й!!! банківський день героїчно намагається зробити.
26 лютого 2020 року представник нашого підприємства зустрівся з Керуючим відділення АТ Ощадбанк №1013/0330, яка надала перелік документів, необхідних для закриття розрахункового рахунку. На наступний день всі документи були надані і представник банку завірив, що довідка про закриття рахунку буде готова на 28 лютого 2020 року.
Станом на сьогодні 04 березня 2020 року, провівши близько 3 годин у кабінеті Керуючої відділення АТ Ощадбанк №1013/0330 довідку про закриття рахунку не отримали, Керуюча відділенням посилається на незадовільну роботу центрального офісу, при зверненні на Горячу лінію Ощадбанку отримуємо відповідь, що «вплинути на ситуацію вони не можуть, все в руках Керуючої відділення». Отримуємо замкнуте коло.
Повна відсутність професійних навиків у працюючих. Таке враження, що повернувся в Радянські часи і на роботі сидять люди, яких прийняли явно не за професіональні навички. Вони уяви не мають про роботу в банківській сфері та професйній етиці.Горяча лінія Ощадбанку це окрема тема-це просто одна назва.Вони не вирішують проблем, а шукають шляхи, як уникнути їх вирішення.
Ощадбанк
Відповідь банку
4 березня 2020, 15:52
Доброго дня! Перепрошуємо за незручності. Ситуацію перевіримо та зв'яжемось з вами та запросимо до відділення для отримання довідки.

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися