Ненадійний банк, неграмотні співробітники!
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Ощадбанку
Валюта | Купівля | Продаж |
USD | 41.2 | 41.7 |
EUR | 43.8 | 44.8 |
Всі курси банку |
Вже більше року працюю в торгівлі, робоча картка — приват банку, але бували періоди, коли доводилося давати реквізити ощаду (бо, наприклад, з монобанку на приват переказ не зробити). І от одного разу поставник вислав товар клієнту, але пошта десь загубила посилку, клієнт нічого не сказавши поскаржився ощадбанку і той, в свою чергу поставив всі можливі і не можливі ліміти на мої картки.
На гарячій лінії всі «бе і ме» відповідали, відсилаючи мене у відділення.
Без проблем, прочекавши 2 години в черзі я звернулася до спеціаліста… який ще годину чи більше не знала, що робити і що говорити, казала, дзвонити знову на гарячу лінію і з круглими очима дивилася на мене, коли на гарячій лінії мене знову ж таки послали у відділення банку, бо саме там були встановлені ліміти.
Сиділи ми ще довго, поки дівчинка надумала комусь подзвонити і там сказали, що на карту була скарга про невисланий товар і щоб знову її активувати треба принести чек, який буде засвідчувати повернення коштів клієнту.
Не проблема, ми знайшли клієнта, зв‘язалися з поштою, пояснили ситуацію і повернули кошти, все чудово — чек на руках.
Прийшовши знову я прочекала більше години черги і підійшлвши до спеціаліста — знову круглі очі і ніхто не знає, що робити, в мене забрали чек і сказали зачекати декілька днів і ліміти відключать.
Пройшло 3 місяці, я була у відділенні банку 5 раз! Ніхто нічого не знає, всі розволять руками…
Я всім рекомендую не користуватися Ощадбанком. На моїх картках залишилися кошти, нехай вони будуть вашим співробітникам на навчання, більше і ноги моєї не буде на порозі відділення, набридло! Маєте правила — це добре, але якщо клієнт слідує вашим інструкціям, то і ви відповідно, повинні виконувати свої обов‘язки, а не обкрадати клієнтів!