Неорганізованість, халатність та неповна подача інформації
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Ощадбанку
Валюта | Купівля | Продаж |
USD | 41.15 | 41.65 |
EUR | 43.3 | 44.25 |
Всі курси банку |
Зареєструвалася для здачі документів.Прийшовши туди, мені сказали, що потрібно взяти довідку з паспортного столу про зміну прізвища, так як я була одружена, а потім розлучилася.Взявши довідку і оформивши довіреність на мою матір, знову зареєструвалися і вже моя мама пришла до відділення банку.Співробітники повідомили, що, якщо це вже третій паспорт, то потрібно ще одну довідку про зміну попереднього паспорту.Ми були обурені, так як перед цим пояснювали ситуацію про одруження-розлучення і ніхто не повідомив про те, що потрібно дві довідки.Взявши ще одну довідку та зареєструвавшись, знову мама прийшла до відділення і їй повідомили, що цього не достатньо (!) і потрібно ще копії та оригінали свідоцтв про одруження та розлучення!!! Чому не можна було відразу ж сказати, які саме потрібні документи????? Які наступного разу потрібні будуть документи?? Це жарти такі? Чи таким чином людей доводять до того, щоб відмовитися від цих коштів і не нервувати? А, можливо, потрібно переглянути кваліфікованість працівників в даному відділенні? Прошу взяти до уваги мої зауваження.Дякую!