Мінфін - Курси валют України

Встановити

Хамське ставлення касира м. львів.

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Alex1255 1 лютого 2020, 14:38
Чому працює лише одна каса, в які касир довго обробляє платежі, а ще любить зриватись на кліентів, викричати, а завідуюча завжди її підтримає… Касир звати Іра, зовсім не розуміє що люди похилого віку мають проблеми зі слухом… ніякої поваги до людей.
Ощадбанк
Відповідь банку
3 лютого 2020, 10:54
Доброго дня! Будь ласка, напишіть нам до особистих повідомлень деталі. Ситуацію перевіримо та проведемо роботу із співробітниками.

Коментарі - 5

+
0
mary27
mary27
1 лютого 2020, 14:51
#
Потому что не хватает людей. Мало желающих терпеть наших пенсионеров.
+
+30
StarFighter27
StarFighter27
2 лютого 2020, 16:07
#
Одна касса тянет коммуналку, потому что у другой кассы — иные функции. И работников не хватает за такие зарплаты!!! Вы были скорее всего в старом отделении. Кассир долго обрабатывает платежки, потому что программа виснет постоянно. Не выдерживает нагрузки по всему городу. А наши пенсионеры любят тоже работников банка всякими помоями не отходя от кассы облить, а потом бегут домой и строчат жалобы о плохом обслуживании. Если нет к тебе уважения — то ты отдаешь такое же.
+
+45
DevilLilit
DevilLilit
2 лютого 2020, 18:10
#
А вы люди «похилого віку» я вижу вообще уже в край оборзели… а как с вами общаться, если с первого раза до вас не доходит, и не слышите с первого раза? а у кассира бронированное стекло. как она должна до вас докричаться, иди достучаться, чтобы сообщить информацию, ещё и чтобы вы услышали и поняли, желательно с первого разу? не нравится касса — пожалуйста, платите через ощад 24/7 не выходя из дома, или терминал, и не трепайте людям нервы своей невинностью, жалкостью и ссыланием на возраст.
а кто за неё заступится как не руководитель? явно уж не клиенты, тем более, не такие как вы. а то хотите всё и сразу: и чтобы быстро, и правильно, и чтобы на прощание в ж*пу вас и поцеловали
+
+39
Baronessa1988
Baronessa1988
2 лютого 2020, 19:38
#
Не нравится? Плати онлайн! А то как в очереди стоять с телефоном по 50 минут и трандеть потом , что долго их обслуживают - время есть! А чтобы включить мозги , и проплатить онлайн, так в голове одни помои! Кассиры у них виноваты!
+
+15
19036256
19036256
7 лютого 2020, 2:39
#
Alex1255,а як Ви хотіли,щоб рахунки IBAN,де 27цифр вводилися швидко і вірно без помилок, або як небудь.Якщо касир помилиться,хоч в одній цифрі гроші підуть не туди,будете шукати, так ні ж, прийдете і будете кричати, що касир була не уважна,касир буде винна.Люди похилого віку не розуміють,що в відділені повинна бути тиша,а вони приходять туди побалакать між собою,про погоду,про ліки які вони приймають,и обов'язково це обговорюють галасливо,бо вони мають проблеми зі слухом,не розуміють,що цим вони заважають роботі касира.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися