Часті проблеми з банкоматами і ДУЖЕ повільне їх вирішення
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Потрібно було зняти кошти з карти. В ході операції банкомат «підвис» (що буває дуже часто). На моніторі висвітилось повідомлення «операцію скасовано», хоча отримала смс, що кошти списались. Додзвонитись на гарячу лінію — завдання не з легких, але за 30 хв мені вдалося. Результат: кошти не повернулись. У відділенні оформила заявку на повернення. Через три дні очікування довелось знову дзвонити, щоб дізнатись, хоч якусь інформацію. І виявилось, що повернення коштів буде (і то не точно, залежить від розслідування) ЧЕРЕЗ 45 ДНІВ!!! Скажіть, це знущання?! У вас постійно виснуть банкомати, а страждати від цього мають клієнти?! Якби не була вимушена, ніколи б не користувалась вашим банком!
Відповідь банку
29 січня 2020, 15:13
Доброго дня! Перепрошуємо за подібну ситуацію. Нажаль і техніка може давати збої. Ситуація з терміном розгляду вашого звернення є регламентованою. Частіше за все повернення виконується швидше від регламентного строку.
відправити особисте повідомлення банку
Написати коментар