Погана робота терміналів, менеджерів, шахрайські тарифи
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
15 січня 2020 року м. Черкаси, вул. Смілянська, 2. Я поклала грошові кошти на картку даного банку, скориставшись одним з терміналів, розташованих в приміщенні банку, з метою сплатити комунальні платежі. Кошти на рахунок поступили. Заповнивши квитанції, я натисла «Оплатити». Проте оплати не відбулося — термінал завис. Коли я прийшла в банк мене зустріло 2 менеджери по роботі з клієнтами, коли відбувся збій — обидві щезли. Довелося довго чекати. Нарешті одна підійшла, почала натискати червону кнопку на клавіатурі терміналу -«Cancer» — нічого не відбулося. І вона знову щезла. Загалом я провела у відділенні близько 50 хвилин, чекаючи на менеджера. Термінал картку так і не повернув. Друга менеджер, яка підійшла, ще й звинуватила мене в тому, що я натискала кнопки. На моє запитання, коли мені буде повернута картка, жоден менеджер чіткої відповіді не надала. З їх слів: «коли термінал буде заповнено грошима». Тобто, скільки ще клієнтів банку мають скористатися даним терміналом, що працює некоректно, покласти кошти без можливості перерахувати їх за призначенням, що б я могла отримати картку — місяць, два? Крім того, з«ясувалося, що за розблокування картки, яка залишися в терміналі (не з моєї вини, не втрачена мною), я маю спатити 30 грн? Крім того, схожа ситуація мала місце у січні 2019 року (м.Черкаси, вул. Сержанта Смирнова, 6): термінал гроші прийняв, проте персональний кабінет не працював, більше місяця не було змоги оплатити комплатежі. Складається враження, що банк зацікавлений у всих цих збоях, користуючись грошима довірливих клієнтів весь час „доки термінал заповнюється грошима“ і не працює персональний кабінет.
Відповідь банку
20 січня 2020, 12:39
Доброго дня! Перепрошуємо за спричинені незручності. Ситуацію обов'язково перевіримо.
відправити особисте повідомлення банку
Написати коментар
Коментарі - 2
- +
- 0
- StarFighter27
- 20 січня 2020, 20:11
- #
Обычная история. Отдайте денежки, до скорого. Но банк Вас не поймет и деньги не вернет. Обычная история. Отдайте денежки, до скорого. Но есть лишь злоба дня. такие вот дела
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Ощадбанку
Валюта | Купівля | Продаж |
USD | 41.15 | 41.65 |
EUR | 43.35 | 44.3 |
Всі курси банку |