Мінфін - Курси валют України

Встановити

Найогидніший сервіс

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
zebraca 17 січня 2020, 0:26
04.01.2020 моє електронне пенсійне посвідчення, що дійсне до 02.2020 року було заблоковане без попередження, внаслідок чого я,інвалід 2 групи, мати двох малолітніх дітей, залишилася без засобів до існування. Працівники гарячої лінії ОБ мені повідомили, що нове ЕПП ВЖЕ ВИПУЩЕНЕ, АЛЕ ЩЕ НЕ ДОСТАВЛЕНЕ У ВІДПОВІДНЕ ВІДДІЛЕННЯ, ТОМУ ОТРИМАТИ ЙОГО НЕ МОЖНА! Скажіть будь ласка, а якого було його блокувати?!!! В жодному з банків України не блокуються діючі картки, поки клієнт не отримує нової картки! Це що геноцид щодо ВПО на державному рівні?!!08.01.2020р я відвідала відповідне відділення ОБ у м. Борисполі, по вул Нижній Вал 2, аби перевести гроші з нового ЕПП на іншу картку.Там я була неприємно здивована «роботою з клієнтами» Зленко Юлії Юріївни, котра у грубій формі відмовилася надавати мені послуги в межах її компетенції, через те, що я своїм зверненням заважала їй навчати стажера.Деякі послуги мені погодилася надати працівниця рецепшена, дуже їй вдячна, але при цьому багато сторонніх осіб дуже легко могли почути секретну інформацію та скористатися нею з метою шахрайства. Підсумок: провівши у відділенні банку дві години я, особа з фізичними обмеженням, змогла тільки отримати гроші готівкою, що було мені зовсім не зручно.
Тому, шановні співвітчизники, якщо у Вас є можливість користуватися послугами інших банків, ОБХОДЬТЕ ОЩАДБАНК СТОРОНОЮ! Бо там сервіс радянських часів рулить
Ощадбанк
Відповідь банку
17 січня 2020, 10:45
Доброго дня! Ситуацію обов'язково перевіримо. Будь ласка, напишіть нам до особистих повідомлень ваше ПІБ, контактний номер телефону.

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися