Не продають продукцію НБУ без страховки
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
І так, Вас вітає м. Одеса, і ситуація ось в чому. У відделенні Ощаду, який знаходится за адресою в. Колонтаївська 8. Відмовили у продажі продукції НБУ, яка була у вільному продажі, доки не придбаю страховий поліс. Після чого пішов до управительки, але й тут, або купуйте страховку і зможете купити монету, або йдіть до дому і забудьте про це. Вельмишановна Воронецька О.В. сказала, що це якесь її розпорядження, при чому усне. Показати мені розпорядження відмовили, мотивуючи це тим, що воно ще не готове, і воно від 1 січня, а 3 січня воно ще не готове. Ну то таке. Я залишив скаргу на гарячій лінії. Там мені порекомендували звернутися до Одеського регіонального управління, а саме до Мансіянова В.В… Але і тут мене чекало диво, як виявилося я не лояльний до банку, і то мені так пропонували купити страховку, я не так все зрозумів. А ми такі бідні нещасні, ви їх замовляєте монети і не встигаєте їх викупити (а деколи це за того, що раніше в Особистому Кабінеті писалося коли монета надійшла до відділення), але тепер, як в минулому столітті, треба телефонувати і уточнювати. Ну то таке. Щановна В.В. вела розмову зі мною не зовсім лояльно, запевняючи мене, що я поганий, а вони хороші. Поверніть нормальний продаж монет. Бо це якась каторга, ходити туди немає ніякої снаги та бажання. Була б оцінка 0 поставив би. А так дуже все погано. Вимагаю, аби Ощадбанк лишили ліцензії на продаж продукції НБУ. Бо це, що нам дали як нумізматам просто жах. Раніше було краще. Я потратив свій час, не купив монету, і свої нерви. Хто мені буде це все відшкодовувати? А ніхто, пишіть заяву ми розглянемо. Ось й усе. Всім бобра. І не ставайте клієнтом банку, бо я на собі відчув як мене туди запрошували.
Відповідь банку
16 січня 2020, 10:28
Доброго дня! Перепрошуємо за незручності. Ситуацію обов'язково перевіримо.
відправити особисте повідомлення банку
Написати коментар
Коментарі - 2
Вы не правильно написали фамилию. Мунициянова. Ждите когда снимут Пышного а за ним Древницкого с его гоп компанией потом приходите и покупайте ваши монеты
- +
- 0
- StarFighter27
- 26 січня 2020, 16:06
- #
Если оно устное, то его никогда, подчеркиваю, никогда не покажут. По поводу мадам Воронецкой скажу, она не в первый раз всплывает здесь, она выполняет указания своего шефа Древницкого, а тот в свою очередь — пана Пышного: проодавать страховки любой ценой, даже если какая то несчастная бабушка пришла оплатить свою коммуналку, и она должна взять эту страховку. Монеты покупайте лишь только тогда когда погонят Пышного. А сделать это надо вместе забросав письмами
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися