Мінфін - Курси валют України

Встановити

Дно розвитку та брак елементарної логіки

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
LiudmilaSL 13 січня 2020, 17:12
Шановні співробітники Ощадбанк. Ну не можна так працювати в 21 сторіччі. Визирніть в вікно- там вже їздять машини, літають літаки і кам'яний вік вже давно закінчився! І тільки ви цього ще не помітили.Ви зробили нібито гарну спробу «продублювали» систему Ощад 24 в іншого, також невдалого українського банку. Але навчитись працювати з нею, здається, ви навіть не спробували! До суті проблеми — в системі Ощад 24 було створено платіж з некоректним реквізитом платежу до державної бюджетної установи. За логікою речей — якщо вказані не правильні реквізити- платіж не має бути списаний з карткового рахунку, і в разі, якщо, раптово відбулась така прикрість, кошти мають автоматично «зависнути» на якомусь з транзитних рахунків. Але не в системі Ощадбанка. Жоден оператор не може пояснити, куди поділись кошти і на якому рахунок вони опинились.Оператори точно знають, що якщо кошти з рахунку були списані, то такі реквізити є. Але я точно знаю, що такого рахунку з такими реквізитами не існує, бо замість ЄДРПОУ державної фінансової установи було вказано ІПН неповнолітньої особи, у якої в жодному банку немає жодного рахунку. Більшого ідіотизму і непрофесіоналізму, ніж від операторів вашого банку я в житі ще не чула (а живу я вже не мало). Мене цікавить відповідь на єдине питання до ваших співробітників: вам не соромно так мерзенно працювати і бути настільки не професійними? Вчитись, розвиватись та прагнути буди кращими-дуже гарна тенденція сучасного світу! І А в Ощадбанку замість цього рудиментарне правило- в будь якому випадку, щоб не сталось з вами та нашою платіжною системою — зверніться до відділення банку, де був відкритий рахунок. Люди! ви серйозно?!!! Ви щось знаєте про систему уніфікації та централізованої системи вирішення базових питань? Мені вас дуже шкода. Бо в такого банку немає жодних шансів до розвитку і майбутнього.
Ощадбанк
Відповідь банку
14 січня 2020, 10:03
Доброго дня! Прикро, що ви зіткнулись з такою ситуацією. В свою чергу, банк завжди зазначає, що клієнти мають відповідально ставитись до проведення платежів, корректно вказувати реквізити та перевіряти правильність їх вводу. У разі, якщо платіж буде надісланий за не існуючими реквізитами, він повернеться на протязі 3х днів.

Коментарі - 8

+
+11
Dаrk Lite
Dаrk Lite
13 січня 2020, 18:14
#
Вам пів року дали перейти на айбан а ви не змогли...вам не соромно-це до автора...там написано що відправник перевірив всі реквізити...це є в ощад24...перевожу на айбан нема проблем
+
0
LiudmilaSL
LiudmilaSL
14 січня 2020, 12:38
#
Уявляєте- абсолютно не соромно! Це до Dark Line. Бо ви, не знаючи де дзвін і про що він, даєте тут  свої поради. Я дуже радію за Вас, що  з «айбан у вас нема проблем». Бажаю Вам успіхів в цьому і надалі.
+
0
LiudmilaSL
LiudmilaSL
14 січня 2020, 12:34
#
Дуже рада, що Ощадбанк «радить:» що клієнти мають відповідально ставитись до проведення платежів, корректно вказувати реквізити та перевіряти правильність їх вводу«. Ще як би ваші співробітники так само ретельно ставились до виконання ваших порад і робили свою роботу вчасно та якісно, то можливо б 8 січня в віділенні Ощадбанку не було б черги з чоловік 40 і оператор, до якої я змушена була звернутись за допомогою, не була б така »затуркана« і не уважна, і не зробила б цієї помилки, а правильно набрала б код ЄДРПОУ, замість ІПН. Цю помилку помітила я. І потім сам вже набирала решту платежів правильно в телефоні. Якби співробітники банку вчасно перелаштували термінали на платежі  айбан, то мені не прийшлось б звертатись до оператора і зараз виправляти цю помилку. Не погоджусь з Вами, що в цій ситуації є вина оператора -  бо навіть машини помиляються, не то що люди, які працюють у вас в віділеннях в  в таких  пекельних умовах , коли »над головою«стоїть людей сорок і всі чогось, вимагають, термінали не працюють і черга,  без меж. Не перекладайте, як то кажуть, з хворої голови на здорову. Є чіткий алгоритм проведення платежу - Назва отримувача, Код ЄДРПОУ, МФО банку, номер рахунку, сума - ВСЕ! Якщо щось не співпадає - помилка- система автоматично блокує платіж. Це   алгоритм  всіх банківських платіжних системах, окрім вашої. І в будь якій системі, видно де знаходяться »заблоковані"кошти, окрім операторів Ощад 24 вашої установи. Або навчиться працювати, або не морочте людям голову!
+
0
Dаrk Lite
Dаrk Lite
14 січня 2020, 13:14
#
Забудте про стрі реквізити...кошти вам повернуть
+
+1
19036256
19036256
16 січня 2020, 1:50
#
LiudmilaSL,платежи можно и нужно проводить через Ощад24,один раз указав реквизиты,сохранив их шаблоном.Сидя дома,без очереди и без стоящими над головой 40 людьми. В системе Ощад24 неоднократно писали,чтоб переделали счета на IBAN,   УВАГА! З 13.01.2020 усі регулярні платежі і шаблони на довільні реквізити без IBAN будуть неактивними. Це пов’язано зі зміною номерів банківських рахунків згідно з постановою Правління НБУ від 28.12.2018  №162 «Про запровадження міжнародного номера банківського рахунку (IBAN) в Україні з 13.01.20).
Створіть, будь ласка, нові регулярні платежі і шаблони в Ощад 24/7:
Оберіть пункт «Платежі» в головному меню
Натисніть «Платежі на довільні реквізити»
Оберіть «На IBAN з карткового рахунку» або «На IBAN з поточного рахунку»
Натисніть зірочку у правому верхньому куті та оберіть «Зберегти шаблон» або «Створити періодичний платіж»
Заповніть усі поля
Деталі: oschadbank.ua/iban
+
0
Dаrk Lite
Dаrk Lite
16 січня 2020, 7:34
#
Ну у клієнта було 180днів це зробити...через свою лінь нічого не зробила
+
0
LiudmilaSL
LiudmilaSL
21 січня 2020, 11:32
#
Dark Lite, вибачте - ви  або маєте певні вади з розвитком ваших інтелектуальних здібностей чи просто не розумієте, того, що ви кажете та пишете, і до того всього ще і не вмієте слухати та читати?! Проблема, яка виникла у мене при проведені платежу в системі Ощад24 не стосується IBAN реквізитів. Проблема в тому, що в платіжці,  було оператором банку вказано не правильний код ЄДРПОУ (точніше, замість коду ЄДРПОУ державної установи вказаний ІПН фізичної особи). І система Ощадбанку не заблокувала цей платіж, а «кудись його перевела», за словами операторів Ощад 24. На питання як це сталось - ніхто вже понад 3 тижні не може дати відповідь. Бардак - це головний принцип роботи ОЩАДБАНКУ!  я щиро вам раджу-займіться чимсь  більш корисним для вас і для суспільства, ніж писати  тут цю дурню.
+
0
LiudmilaSL
LiudmilaSL
21 січня 2020, 11:38
#
19036256 -  ну в вас також, мабуть, проблеми зі сприйманням інформації. Я  не блондинка і достатньо добре вмію набирати платежі в системі IBAN. І правда - залиште свої поради для себе або когось іншого, якщо ви  не маєте жодного відношення до вирішення цієї проблемної ситуації. Заздалегідь дякую.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в Ощадбанку

Валюта Купівля Продаж
USD 41.1 41.6
EUR 44.15 45.15
Всі курси банку

Курс валют в Ощадбанку

Валюта Купівля Продаж
USD 41.1 41.6
EUR 44.15 45.15
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Ощадбанк 💰 / Відгуки про Ощадбанку 📝 / Дно розвитку та брак елементарної логіки