Дно розвитку та брак елементарної логіки
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Шановні співробітники Ощадбанк. Ну не можна так працювати в 21 сторіччі. Визирніть в вікно- там вже їздять машини, літають літаки і кам'яний вік вже давно закінчився! І тільки ви цього ще не помітили.Ви зробили нібито гарну спробу «продублювали» систему Ощад 24 в іншого, також невдалого українського банку. Але навчитись працювати з нею, здається, ви навіть не спробували! До суті проблеми — в системі Ощад 24 було створено платіж з некоректним реквізитом платежу до державної бюджетної установи. За логікою речей — якщо вказані не правильні реквізити- платіж не має бути списаний з карткового рахунку, і в разі, якщо, раптово відбулась така прикрість, кошти мають автоматично «зависнути» на якомусь з транзитних рахунків. Але не в системі Ощадбанка. Жоден оператор не може пояснити, куди поділись кошти і на якому рахунок вони опинились.Оператори точно знають, що якщо кошти з рахунку були списані, то такі реквізити є. Але я точно знаю, що такого рахунку з такими реквізитами не існує, бо замість ЄДРПОУ державної фінансової установи було вказано ІПН неповнолітньої особи, у якої в жодному банку немає жодного рахунку. Більшого ідіотизму і непрофесіоналізму, ніж від операторів вашого банку я в житі ще не чула (а живу я вже не мало). Мене цікавить відповідь на єдине питання до ваших співробітників: вам не соромно так мерзенно працювати і бути настільки не професійними? Вчитись, розвиватись та прагнути буди кращими-дуже гарна тенденція сучасного світу! І А в Ощадбанку замість цього рудиментарне правило- в будь якому випадку, щоб не сталось з вами та нашою платіжною системою — зверніться до відділення банку, де був відкритий рахунок. Люди! ви серйозно?!!! Ви щось знаєте про систему уніфікації та централізованої системи вирішення базових питань? Мені вас дуже шкода. Бо в такого банку немає жодних шансів до розвитку і майбутнього.
Відповідь банку
14 січня 2020, 10:03
Доброго дня! Прикро, що ви зіткнулись з такою ситуацією. В свою чергу, банк завжди зазначає, що клієнти мають відповідально ставитись до проведення платежів, корректно вказувати реквізити та перевіряти правильність їх вводу. У разі, якщо платіж буде надісланий за не існуючими реквізитами, він повернеться на протязі 3х днів.
відправити особисте повідомлення банку
Написати коментар
Курс валют в Ощадбанку
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 49.2 | 49.9 |
| PLN | 9.7 | 10.4 |
| USD | 42 | 42.45 |
| Всі курси банку | ||