Шулерство від Ощадбанку
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 3
На горячей линии спрашивали номер карты полностью или только последние цифры?Могли по ошибке на другую карту другого клиента привязать номер телефона Вашего сына .
Цікава відповідь: «Доброго дня! Для детальної перевірки ситуації радимо звернутись до обслуговуючого відділення.»)
Я ж саме тому й написала коментарій, що в найближчі місяці син не зможе поїхати в Київ.
Чому в наш час в Ощадбанку не можна з"ясувати ситуацію по телефону? Тим більше, це не вина клієнта, а якісь дивні дії Ощадбанку.
Після такого обслуговування нікому не радитиму зв"язуватися з цим банком.
Я ж саме тому й написала коментарій, що в найближчі місяці син не зможе поїхати в Київ.
Чому в наш час в Ощадбанку не можна з"ясувати ситуацію по телефону? Тим більше, це не вина клієнта, а якісь дивні дії Ощадбанку.
Після такого обслуговування нікому не радитиму зв"язуватися з цим банком.
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Ощадбанку
Валюта | Купівля | Продаж |
USD | 41.1 | 41.6 |
EUR | 43.9 | 44.9 |
Всі курси банку |
Син в грудні написав заяву на закриття рахунку в київському відділенні. Йому видали довідку, що коштів нема на рахунку, і рахунок буде закритий в березні.
Сьогодні отримує смс-ку, що на його карту скинуто зарплату 6700 грн. Хоча він не міг отримати зарплату, та й рахунок закривається.
Зателефонував на гарячу лінію. Сказали, що не можуть відповісти, чи це його рахунок, який закривається, чи якийсь інший. І пообіцяли розібратися.
Через годину отримуємо СМС-ску: «За вашим зверненням СМС-банкінг по карті відключено.» Але ніякого звернення власника не було.
Телефонує до оператора, той відповідає: «Це швидше за все не ваша картка, просто збігаються перші цифри. Для точної інформації звертайтеся у відділення».
Зараз син не може звернутися в київське відділення, бо знаходиться не в Києві.
І що це все означає?
Чому операції по картці проходять без відома власника?
І чому не можна з«ясувати все, не звертаючись у відділення?
Це такі послуги у банку? Чи банківські працівники займаються чимось незаконним?