Мінфін - Курси валют України

Встановити

Хамське відношення до клієнтів

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Проблема вирішена
Savostyanov1971 2 січня 2020, 14:06
Відділення за адресою: Київ, вул. Шовковична, 20-А
Закінчився термін дії пенсійної картки. За два тижні до цього телефонував на гарячу лінію, щоб з'ясувати як отримати нову. Мені повідомили, що моя картка буде випущена та направлена в одно із відділень банка, про що мене повідомлять в СМС. Жодного СМС так і не надійшло, хоча я ще неодноразово телефонував. 2 січня я відправився у відділення Ощадбанку, яке знаходиться за адресою вул. Шовковична 20А. З'ясувати чи є моя картка у них, чи в іншому відділенні та чи випущена вона взагалі, так і не зміг. Відділення було закрито. Працівники банку повідомили, що вони працюють в цей день без клієнтів. Я попросив покликати керівника відділення, на що одна з працівниць, яка сиділа на столі, не вставаючи з нього, повідомила, що вона — виконує обов'язки керівника. На моє прохання вона підійшла до дверей, але двері не відчинила. На моє прохання назвати своє прізвище, ім'я та по батькові вона відмовилась, так саме, як і надавати будь-яку інформацію про мою картку. Телефоную на гарячу лінію, але там тільки повідомляють, що термін дії моєї картки закінчився та дякують за звернення. Жахливе враження від такого сервісу та працівників цього відділення.
Ощадбанк
Відповідь банку
2 січня 2020, 18:00
Доброго дня! Ситуацію обов'язково перевіримо.

Коментарі - 6

+
+1
corsww
corsww
2 січня 2020, 14:15
#
Автор. ну вы даете. Новую карту у Ощада нужно заказывать при получении нынешнеЙ. Именно так сейчас работает эта угробленная организация. То есть года за два за три и то не факт , что успеют.
+
0
Lesika1
Lesika1
2 січня 2020, 14:29
#
От Ви дивні, чому мають Вам відкривати двері у відділення, якщо вони не працюють?.....
На багатьох сторінках банків про це написано.
+
+7
yulian99
yulian99
2 січня 2020, 15:58
#
2 января ВСЕ банки работают без клиентов. Вас никто не должен был впускать в отделение и смотреть Вашу карту. если нужно срочно узнать - на горячую линию. Либо же 3 января приходите в отделение. Есть регламент работы, и ,скорее всего, он вывешен на дверь, на которую, естественно, никто никогда не смотрит.
+
+7
StarFighter27
StarFighter27
2 січня 2020, 19:51
#
2 января все банки в том числе Ощадбанк работали без клиентов. И Вас никто не обязан был впускать. Для кого обьявления и новости пишут? Завтра Вы можете прийти в отделение и заказать свою пенсионную карточку. Я не понимаю, если у Вас закончился срок карточки две недели назад, то почему Вы сейчас об этом вспомнили?
+
0
StarFighter27
StarFighter27
2 січня 2020, 19:53
#
В четверг, 2 января 2020 года, банки будут работать без клиентов и обеспечивать комплекс работ, связанных с началом нового отчетного года.
Межбанковские переводы через СЭП в этот день не будут осуществляться.

3 января 2020 года, и в среду, 8 января, СЭП и банковская система будут работать в обычном режиме.

День работы СЭП с 6 января 2020 года переносится на субботу, 11 января 2020 года
+
0
Hokmoon
Hokmoon
3 січня 2020, 20:45
#
*** банк
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися