Хотите постоять пару часов в очереди вам в Ощадбанк
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Один раз воспользовалась услугами Ощадбанка (Киев метро Минская) положила депозит. Что меня больше всего возмущает и вызывает недовольство в работе этого банка так это ПОСТОЯННЫЕ очереди. Два часа надо провести, чтобы открыть депозит, потом два часа, чтобы закрыть… Работает ОДИН человек, который занимается всем-бумагами, соопровождение человека к кассе, потом обратно в кабинет ит. д, а все ждут. Рукодство не принимает никаких мер к урегулированию этой ситуации, хотя бы двоих посадили. Именно поэтому хочу закрыть депозит и по возможности никогда не связываться с этим банком.
Відповідь банку
13 грудня 2019, 10:15
Доброго дня! Приносимо вибачення за тимчасові незручності. Ми знаємо наші проблеми і активно працюємо над їх вирішенням. Банк активно бореться з вирішенням проблеми черг, впроваджуються та вдосконалюються альтернативі канали обслуговування: Web-банкінг, Mobile-банкінг, інформаційно-платіжні термінали. Сподіваємось, що найближчим часом Ви зможете відчути позитивні зміни.
відправити особисте повідомлення банку
Написати коментар