Мінфін - Курси валют України

Встановити

Відкриття рахунку

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
kiev01133 12 грудня 2019, 16:34
Доброго дня, хочу звернутися з жалобою до АТ Ощадбанк. Згідно постанови Кабінету Міністрів України від 17.04.2019р. №373«Надання пільг на оплату житлово-комунальних послуг у грошовій формі» у Ощадбанку, нашому Товариству необхідно було у встановленому порядку відкрити рахунок для виплати компенсації пільг до 16 жовтня 2019 р., як для ОСББ, ЖЕКів та Керуючих компаній.
Представники Товариства звернулись до співробітників віділення Ощадбанку на пл. Спортивна, 1-А з документами для відкриття рахунку. Працівники банку півгодини переглядались один на одного, не знаючи що відповісти. Потім, взявши документи та контактні номери телефонів, повідомили, що нам зателефонують з даного питання.
Через декілька днів до нашого підприємства зателефонувала працівниця відділу ММСБ мікро-, малого та середнього бізнесу ТВБВ №10026/0187 Оксана з приводу відкриття данного рахунку. Їй повторно пояснили: який потрібно відкрити рахунок для виплати грошових коштів з управління праці та соціального захисту населення. Потім Оксана підготувала документи та відкрила рахунок до строку який встановлено. Які подальші дії необхідно було вчинити нашому підприємству, чи потрібно додатково щось робити, хоча б вказати інструкцію, по якій було б зрозуміло, що потрібно робити для того, щоб грошові кошти зайшли на цей рахунок ніхто з працівників банку не пояснив. Далі процедура підключення до клієнт-банку, підписання документів, але пояснити як користуватись ним ніхто з працівників банку навіть не збирався. Інструкцій також ніхто не надав. Лише після нашого дзвінка на номер пітримки банку нам пояснили як ним користуватися. Як виявилося, до 13 числа кожного місяця потрібно формувати списки пільговиків у кабінеті постачальника послуг для подальшого зарахування грошових коштів, що надійшли з управління праці та соціального захисту населення до Ощадбанку, а Ощадбанк має перерахувати на рахунок організації також до 18-го числа кожного місяця.
Коли 20-го листопада 2019 р ми звернувшись до Ощадбанку з питанням, чому не зараховуються кошти на рахунок, то виявилося, що нас обслуговує, не той відділ, а правильніше, не було передано документи до відділу організації продажів ТВБВ№10026/0187(а може вони мовляв і були передані але у відділі змінился спіробітники, тому ніхто нічого не знає і рахунок відкритий, а кабінет постачальника послуг ні).
Оксана, яка відкривала рахунок взагалі, повідомила представників товариства, що цей рахунок відкривали для зарплатного-карткового проекту!!! Тобто, праціниця банку, якій було пояснено, для чого потрібен рахунок, відкривала його взагалі з іншими намірами та не передала у інший відділ документи для формування кабінету постачальника послуг!!! Наслідок згаяла наш час та час наших мешканців!!! Вибачившись, перепросивши, фахівці іншого відділу банку почали займатися збором документів та повідомили що кабінет постачальника послуг буде сформовано через тиждень після підписання анкети-заяви.
Підписану анкету-заяву передали 03.12.2019 до Ощадбанку. А тільки 09.12.2019р нам повідомили з банку, що потрібно ще надати витяг з єдиного державного реєстру юридичних осіб. Ми надали цей витяг. Одночасно, 09.12.2019р., вже ввечері нам повідомили, що співробітниця помилилася з анкетою-заявою, тому її потрібно перепідписати, Ми знову перепідписали та 10.12.2019 р передали співробітнику банку. Також 10.12.2019р нам повідомили, що особистий кабінет нам будуть відкривати ще 2 дні, тому що її має підписати заступник начальника з роздрібного бізнесу філії-Головного управління.
До цього часу (12.12.2019р.) ще чекаємо відкриття кабінету постачальника послуг.
Зважаючи на вищевикладення, виникає багато питань. Співробітники банку взагалі знають, що робити? Чи працюють кваліфіковані співробітники взагалі в даному закладі? Скільки ще будуть відкривати цей кабінет постачальника послуг? Скільком людям ще пояснити, що організаціям треба працювати, а не слухати обіцянки співробітників АТ Ощадбанка? Взагалі, хтось збирається надавати інструкцію чи пояснювати за яким принципом будуть проходити нарахування на рахунок, користування кабінетом і які дії далі?..
Просимо Вас провести службове розслідування, щодо неналежного виконання певними посадовими особами відділення Ощадбанку, розташованого на пл.Спортивна, 1-А, м. Києва та по її результатам притягти винних осіб до дисциплінарної відповідальності за неналежне виконання ними своїх службових обов»язків, що спричинили певні незручності Товариству, а й громадянам-пільговикам, чим взагалі поставлено під загрозу належне використання бютжетних коштів, що є недопустимим.
Ощадбанк
Відповідь банку
12 грудня 2019, 18:12
Доброго дня! Перепрошуємо за незручності. Будь ласка, напишіть нам до особистих повідомлень назву вашої компанії та ПІБ і контактний номер телефону контактної особи. Зв'яжемось для вирішення данного питання.

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в Ощадбанку

Валюта Купівля Продаж
USD 41.1 41.6
EUR 43.9 44.9
Всі курси банку

Курс валют в Ощадбанку

Валюта Купівля Продаж
USD 41.1 41.6
EUR 43.9 44.9
Всі курси банку