Мінфін - Курси валют України

Встановити

Місяць без грошей

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Проблема вирішена
Andrew95 2 грудня 2019, 16:22
«Дякую» вам велике шо вже місяць ви не можете розблокувати мій рахунок, я місяць сижу без своїх грошей, моя хвора бабуся теж вам дякує. Довго ще це буде продовжуватися? Після такого вже не думаю а впевнений що Ощад треба обходити десятою дорогою і всім радити те робити
Ощадбанк
Відповідь банку
2 грудня 2019, 17:19
Доброго дня! Перевірили інформацію. Листа від виконавчої служби до банку не надходило. Рекомендуємо звернутися до виконавчої служби повторно.
Мінфін
Відповідь адміністратора
3 грудня 2019, 10:09
Відгук підтверджений «Мінфіном» (на 03.12.2019).
Користувач надав документи на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.

Коментарі - 4

+
0
Andrew95
Andrew95
2 грудня 2019, 21:37
#
Вже три раза був у виконавчій. Листа вам вони відправили, більше того копія постанови про зняття арешту і копія квитанції про відправлення листа занесені мною до вашого відділеня у моєму місті особисто в руки директору. Можу вам фото показати. Це вже дістало, сил нема
+
0
OschadbankUA
OschadbankUA
3 грудня 2019, 11:35
#
Будь ласка, напишіть нам в особисті повідомлення номер відділення, до якого Ви звертались та ПІБ співробітника, якому було надано листа. Ситуацію перевіримо.
+
0
Andrew95
Andrew95
13 грудня 2019, 0:54
#
З вашої сторони не видно ніяких зрушень по вирішенню проблеми. Вже більше місяця ви не можете розблокувати мій рахунок на якому мої ж зароблені гроші. Ви залишили людину без коштів на більш як місяць часу. Хоч якась совість чи повага до клієнтів є? Скільки ще чекати? Рік? І як можна далі співпрацювати з таким банком. Дістало вже
+
0
Василь Бурковський
Василь Бурковський
5 січня 2020, 2:06
#
Я так зрозумів що з Ощадбанком не все гаразд, в еру цифрових технологій, все має бути швидко і зручно. Теж чекаю на розблокування картки, юристи радять іти в суд.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися