карта киянина
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
27.09.2019 р, попередньо записавшись за 2 тижня, я прийшла у відділення Ощадбанку за адресою м. Київ, вул.Героїв Дніпра, 53, щоб оформити карту киянина. Сьогодня, 26 листопада, карти немає, как і немає чіткої відповіді на питання «чому нема карти киянина і коли вона буде». Співробітники колл-центру відправляють до відділення, наполягаючи, що мою карту треба перезамовляти, замовляти на іншому пластику та інше, а відділення відправляє до колл-центру, кажучи, що все замовлено правильно і вони нічого не знають. Безпосередьно до відділення за телефоном (044) 3639350 зателефонувати неможливо, телефон зайняти цілодобово, працює відділення не для людей, а для себе!, тому що графік роботи у будні дні з 10.00 до 18.00, у суботу відділення не праціює. Ще пів-року тому назад відділення працювало у субботу до 15.00, що було дуже зручно, особливо для людей, які працюють. Про рівень та професіоналізм робітників колл-центрі взагалі, окрім негативу, сказати нема чого. Таке враження, що вони вивчили пару фраз й апелюють тільки цими фразами. І саме головне, будь ласка, надайте відповідь, коли буде готова карта киянина і де та коли мені отримати грошову компенсацію за її затримку (за той час, що я не користувалася льготами при проїзді в метро)?
Відповідь банку
26 листопада 2019, 12:05
Доброго дня! Перепрошуємо за незручності. Напишіть, будь ласка, нам в особисті повідомлення ваш контактний номер телефону та ПІБ. Ситуацію щодо вашої карти перевіримо та надамо зворотний зв’язок.
відправити особисте повідомлення банку
Написати коментар
Коментарі - 3
Шановний Ощадбанк!
Проблема «не решена» і буде вирішена тільки коли я отримаю Карту Киянина, а на сьогодня в мене її не має. І, будьте так ласкаві, спількуйтеся зі мною державною мовою. Гарного дня.
Дуже сподіваюся в цьому році отримати карту киянина.
Проблема «не решена» і буде вирішена тільки коли я отримаю Карту Киянина, а на сьогодня в мене її не має. І, будьте так ласкаві, спількуйтеся зі мною державною мовою. Гарного дня.
Дуже сподіваюся в цьому році отримати карту киянина.
- +
- 0
- OschadbankUA
- 27 листопада 2019, 17:45
- #
Шановний клієнт!
В особистих повідомленнях, Ви звернулися до нас на російській мові. Для зручності клієнтів, мі відповідаємо на тій мові, на якій до нас звернулися. З Повагою до Вас.
В особистих повідомленнях, Ви звернулися до нас на російській мові. Для зручності клієнтів, мі відповідаємо на тій мові, на якій до нас звернулися. З Повагою до Вас.
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Ощадбанку
Валюта | Купівля | Продаж |
USD | 41.1 | 41.6 |
EUR | 43.9 | 44.9 |
Всі курси банку |