Мінфін - Курси валют України

Встановити

карта киянина

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Elinka 26 листопада 2019, 11:20
27.09.2019 р, попередньо записавшись за 2 тижня, я прийшла у відділення Ощадбанку за адресою м. Київ, вул.Героїв Дніпра, 53, щоб оформити карту киянина. Сьогодня, 26 листопада, карти немає, как і немає чіткої відповіді на питання «чому нема карти киянина і коли вона буде». Співробітники колл-центру відправляють до відділення, наполягаючи, що мою карту треба перезамовляти, замовляти на іншому пластику та інше, а відділення відправляє до колл-центру, кажучи, що все замовлено правильно і вони нічого не знають. Безпосередьно до відділення за телефоном (044) 3639350 зателефонувати неможливо, телефон зайняти цілодобово, працює відділення не для людей, а для себе!, тому що графік роботи у будні дні з 10.00 до 18.00, у суботу відділення не праціює. Ще пів-року тому назад відділення працювало у субботу до 15.00, що було дуже зручно, особливо для людей, які працюють. Про рівень та професіоналізм робітників колл-центрі взагалі, окрім негативу, сказати нема чого. Таке враження, що вони вивчили пару фраз й апелюють тільки цими фразами. І саме головне, будь ласка, надайте відповідь, коли буде готова карта киянина і де та коли мені отримати грошову компенсацію за її затримку (за той час, що я не користувалася льготами при проїзді в метро)?
Ощадбанк
Відповідь банку
26 листопада 2019, 12:05
Доброго дня! Перепрошуємо за незручності. Напишіть, будь ласка, нам в особисті повідомлення ваш контактний номер телефону та ПІБ. Ситуацію щодо вашої карти перевіримо та надамо зворотний зв’язок.

Коментарі - 3

+
0
Elinka
Elinka
27 листопада 2019, 14:16
#
Шановний Ощадбанк!
Проблема «не решена» і буде вирішена тільки коли я отримаю Карту Киянина, а на сьогодня в мене її не має. І, будьте так ласкаві, спількуйтеся зі мною державною мовою. Гарного дня.
Дуже сподіваюся в цьому році отримати карту киянина.

+
0
OschadbankUA
OschadbankUA
27 листопада 2019, 17:45
#
Шановний клієнт!
В особистих повідомленнях, Ви звернулися до нас на російській мові. Для зручності клієнтів, мі відповідаємо на тій мові, на якій до нас звернулися. З Повагою до Вас.
+
0
Elinka
Elinka
27 листопада 2019, 14:35
#
Дякую Ощадбанку за лист-вибачення. Але, в листі від Ощадбанку я не отримала відповідь на головне питання, а саме: коли (дата) я зможу отримати Карту киянина.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися