Мінфін - Курси валют України

Встановити

Нав'язування послуг.

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Kolya1976satok 26 листопада 2019, 0:38
25.11.2019 зайшов у відділення Ощадбанку у смт. Макарів з ціллю обміняти гривні на долари. Співробітниця банку сказала що долари у наявності є, але потрібно стояти в загальній черзі у загальну касу. Відстоявши у черзі близько години я почув від касира, що долари вони міняють, але для цього потрібно оформити в відділені якусь страховку на 25 гривень щомісяця. На моє запитання, чи ця послуга для мене обов'язкова, почув відповідь: «Для вас не обов'язкова, а для нас — так. Якщо клієнт відмовляється оформити договір страховки — нам потрібно писати пояснення.» На моє повторне запитання, чи обміняють мені долари без цієї послуги — мені відповіли що ні. Я покинув відділення і обміняв долари у Райфазенбанк Аваль, майже без черги і по вигіднішому курсу, але хто мені компенсує годину стояння в черзі Ощадбанку і приниження через відмову в елементарній фінансовій операції?
Ощадбанк
Відповідь банку
26 листопада 2019, 11:56
Доброго дня! Банк піклується про своїх Клієнтів та пропонує їм додатковий захист на випадок непередбачуваних подій  в одній із надійних страхових компаній. Страхові продукти, які пропонуються у відділеннях Банку, є добровільними, і Клієнт може придбати їх за власним бажанням. Звичайно, Ви можете обміняти валюту у банку без придбання додаткової послуги. Напишіть, будь ласка, в особисті повідомлення Ваші ПІБ та контактний номер телефону, для зворотного зв'язку. Нами буде проведена відповідна робота з співробітниками, щоб уникнути подібної ситуації в подальшій роботі.

Коментарі - 4

+
+17
corsww
corsww
26 листопада 2019, 8:47
#
Никто. В Ощаде все делается по указанию Пышного а он через эти подставные страховки просто крысит у клиентов деньги.
+
+3
Leon1978
Leon1978
26 листопада 2019, 9:43
#
Я вот не понимают зачем идти в ощад за валютой??? Можно зайти в любой обменник и купить без очереди и дешевле валюту чем в ощаде!
+
+18
Leon1978
Leon1978
26 листопада 2019, 9:46
#
Сотрудники не причем так им руководство говорит делать так они и делают. Не просто говорит а выносит мозг на каждом селекторе и совещании вы не продаете для Пышного страховки чтоб он мог получить с этих страховок до 90% отката. Так как он не знает сколько еще будет сидеть на этом кресле. Денег много не бывает!!!
+
0
StarFighter27
StarFighter27
29 листопада 2019, 11:12
#
Я так понимаю Вы с этим не сталкивались, то я Вам объясню. Пышный дает ежемесячно указания директорам областных управлений по стразовкам, кредитам и т.д. Начальники областных раздают на селекторах задачи не только начальникам отделений, но и сотрудникам. При невыполнении плана будут выносить мозг. А Пышный будет получать приличные деньги сидя у себя в кресле
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися