Робочий час
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Ощадбанку
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 48.8 | 49.5 |
| PLN | 10.85 | 11.75 |
| USD | 41.9 | 42.45 |
| Всі курси банку | ||
19.11.2019р. відвідала відділення №186 у м.Вінниці, що по вулиці Замостянській, 12, щоб забрати картку. Прийшла у відділення в 13:35, сказали, що картка знаходится в касі, яка в той час була на обідній перерві (дуже не зручно, що ваші відділення працюють у такому режимі, адже з 13 до 14 — це єдиний час, коли багато хто з працюючих має можливість до вас завітати). Ну, гаразд зачекала. Та коли в 14:05 запитала чому каса не відкривається, отримала відповідь, касир пішла на 15 хвилин на обід пізніше, то і каса відкриється на 15 хвилин пізніше! Це у вас десь прописано в регламенті? На сайті взагалі написано, що відділення працює без обіду!
В той час перед віконцем каси почали збиратися люди. І вже в 14:10 черга вишикувалася з 12 чоловік. І тут з’являється касир. Всі подумали, нарешті! А ні! Вона просто щось забула в касі…. Зайшла, взяла і вийшла з перекошеним обличчям кинувши через плече «буду з 14:15!»
Я вважаю це неприйнятним в наш час. Інші банки йдуть назустріч клієнтам, а ваші співробітники відштовхують! Прошу розібратися в ситуації та надати відповідь чи є перенос обіду за власним розсудом нормальна практика в вашому банку. Дякую!