Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити

Банк який не поважає своїх клієнтів

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
igorponom 19 листопада 2019, 15:38
Слів не вистачає одні емоції!!!
01.11.2019 року Мама звернулася до відділення ощадбанку смт.Краснопілля, Сумська обл. для того щоб збільшити ліміт платежу. На відділенні сказали що допоможуть і пояснили що це можна зробити через банкомат. «Співробітник» — лапоть по іншому назвати не можно почала (в) маніпуляції з карткою в банкоматі щось там натискала вибирала сказала що не виходить. І пояснила (в) що дану операцію можно зробити через ощад 24 і пішли в кабінет провести дану операцію, але як виявилося лапоть картку забула (в) в банкоматі. Всі операції банкоматі проводилися співробітником. Інкасацію банкомату відмовилися проводити. Вирішили замовити нову карту. Написали заяву заповнили документи, щоб було зрозуміло всі ці оперції проводилися близько чотирьох годи. Як виявилося 19.11.2019 року картка 01.11.2019 року не була замовлена. «Лапоть» який проводив замовлення картки начав розповідати, що немає пластику, ще чогось немає. Тепер головне це банк який позіціонує себе як «Європейський», але обслуговування на рівні… жах.
Які висновки, Банк буде змінено.
Яка відповідальність працівника за те, що він 01.11.2019 року не здійснив замовлення картки????
І головний висновок, якщо є варіант змінити банк, змінюйте.
Все навкруги змінюється один ощадбанк не змінюється!!!
Ощадбанк
Відповідь банку
19 листопада 2019, 17:52
Доброго дня! Шкода, що сталася подібна ситуація. Будь ласка, напишіть нам в особисті повідомлення ваш контактний номер телефону, ПІБ, адресу відділення та прізвище співробітника, який Вас обслуговував. Ситуацію обов’язково перевіримо.

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в Ощадбанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.8 49.5
PLN 10.85 11.75
USD 41.9 42.45
Всі курси банку

Курс валют в Ощадбанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.8 49.5
PLN 10.85 11.75
USD 41.9 42.45
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Ощадбанк 💰 / Відгуки про Ощадбанку 📝 / Банк який не поважає своїх клієнтів