Мабуть найгірший банк у світі.
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Ощадбанку
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 49.3 | 49.95 |
| PLN | 11.05 | 11.9 |
| USD | 42.05 | 42.55 |
| Всі курси банку | ||
14.11.2019 року, я зателефонував на гарячу лінію „ОщадБанку“ зі свого фінансвого мобільного та поцівавися, чи всі документи прийшли з відділення ТВБВ №126\0174, для того, щоб моя карта була перевипущена, на що я отримав, відповідь, що ніяких документів не приходило. Я зателефонував своему адвокату та взяв пораду, що робити. Далі, я приїхав знову до відділення ТВБВ № 126\0174, та адміністратора, Татарчук Л.М., попросив викликати, управляючу відділенням, Перерву О.В. На моє запитання, чому мої документи по електронному документообороту для перевипуску „Карти Киянина“ не були відправленні — Перерва О.В., нічого не відповіла. Книгу скарг та пропозицій, Перерва О.В., надала мені знов, тільки після 2-ух скарг на „гарячу лінію“ ОщадБанка.
Прошу:
1) Провести службову перевірку, щодо некомпетентних дій, Перерви О.В., яка заводить посторонніх людей до службової зони та приміщеннь ОщадБанку, чим я впевненний на 100% порушила усі інструкції.
2) Провести службову перевірку, щодо некомпетентних дій, Перерви О.В., яка відмовлялась мені надати книгу „скарг та пропозицій“, намагалась ввести мене шляхом обману, що така книга у них відсутня, при цьому дозволяла собі підвищувати голос та поводити себе неадекватно
3)Провести службову перевірку, щодо некомпетентних дій, Перерви О.В. та, Гарус В.О., які вчасно не подали мої документи, чим проявили службову халатність.
ПС: Скажу прямо, ОщадБанк, не мій основний банк, мав досвід з іншими банками, і в Україні і поза межами, але такого рівня некомпетентності я не бачив ні і якому іншому банку. Мені СОРОМНО, що цей банк позиціонує себе, як державний.