Якщо ви приходите в банк з 13:00 до 14:00 ви не людина і тимпаче не клієнт.
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Певний час тому, організація в якій я працюю замовила для співробітників додаткові картки з ЕЦП, я благополучно уже про це забув, але сьогодні перепитали чи всі отримали картки, звісно я її не отримав, так як і інформації чи вона уже є у відділенні в якому я обслуговуюсь, дзвінок на гарячу лінію допоміг прояснити ситуацію, що моя картка уже три тижні як лежить у відділені, лежить собі і чекає чогось, не знаю навіть що вона чекає, адже про неї ніхто не повідомляв, а отже, беру я документи і йду в банк по картку, підходжу на касу де сидить одна людина з 3 чи 4 не рахував, мене направляють в кабінет якись де сидить в черзі багато людей зі своїми проблемами, але річ не в тому, дочекавшись коли можна зайти і вирішити свої проблеми, мені відповіли що я не зможу забрати на касі свою картку бо там обід, люди 2019 рік, каса де сидить 3-4 людини, не може поділитись як їм ходити на обід щоб безперервно обслуговувати клієнтів, ви це серйозно? На моє питання про те що у мене також зараз обід і я можу тільки в цей час забрати картку тільки пожали плечима. Отже, картку вам залишаю на память, вона вам потрібніша напевне, навіть не знаю, ЕЦП виготовив в приваті за 10 хвилин і їх не засмучувало що обід, на превеликий жаль, не можу відмовитись від користування послугами цього банку так як ніхто не дасть, знаю що вам всеодно на слова і незадоволення людей, але виговоритись мені потрібно було. Дякую за ваш поганий сервіс.
Відповідь банку
13 листопада 2019, 14:13
Доброго дня! Нам шкода, що у вас склалася така думка про банк. Приносимо вибачення за подібну ситуацію. Зі співробітниками обов'язково проведемо роботу з поліпшення якості обслуговування клієнтів. Напишіть, будь ласка, нам в особисті повідомлення ваш контактний номер телефону та ПІБ. Ситуацію перевіримо та надамо зворотний зв’язок.
відправити особисте повідомлення банку
Написати коментар
Курс валют в Ощадбанку
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.3 | 44.25 |
PLN | 9.7 | 10.4 |
USD | 41.7 | 42.2 |
Всі курси банку |