Мінфін - Курси валют України

Встановити

Хамство працівника обмінника

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Tanya2256 1 листопада 2019, 20:17
1.11.2019 о 18:50 завітала до обмінника «Ощадбанку» за адресою м. Київ вул. Гната Хоткевича, 1в (ТЦ «Проспект»), привіталася і у запитала працівника чи можу придбати 170 євро, у відповідь «НЕТУ» з криком, і поглядом «йди подалі» (Якщо культурно). Я постояла в шоці ще пару секунд і запитую «а скільки є, можливо 50?» (думаю, окей, візьму тоді 150, все ж буває, мож немає 20 євро. В обміннику. В ТЦ. В Києві.) у відповідь «есть только сто!!!» вілвернула від мене морду. Все. Занавіс.
Я злегка була шокована, заспокоїла себе тим, що це кінець робочого дня, можливо людина втомилася, сходила в інший обмінник в тому ж таки тц, в 50 метрах від попереднього, готова була до того що і там буде хамство, але ні!!! Жінка привіталася, посміхнулася, перейшла на українську, я без будь-яких проблем придбала 170 євро!!! І тут мене накрило… Ощадбанк — фінансова установа, а послуг і сервісу «0»!!! Як ви вгазалі працюєте??? Чому ваші працівники не знають, що таке «сервіс»??!
Зателефонувала в контакт-центр, 15 хв оформлювали мою скаргу.15!!! 2 оператори, 1-й відмовив в оформленні, бо не назвала точну адресу, загуглити, де ТЦ Проспект в м. Київ, поруч метро Чернігівська він не зміг, довелося ще раз телефонувати, переповідати все іншому консультанту, який також не міг знайти уже вказану адресу, на лінії довше чекала аніж розповідала, стали ще запитували як звати працівника, можна подумати, я зобов'язана знати, якщо послугу так і не отримала. До працівників кц окрема претензія за невміння уважно вислухати клієнта і відсутність будь-якої емпатії. І ще засмутило, що запитують «А Ви не клієнт банку, вірно?», тобто, якщо я не клієнт хамити можна і оформлювали скаргу 15 хв?! Чи як?
P.S. Працівник обмінника — Довбуш Олеся Василівна (Якщо вірно запам'ятала)
Ощадбанк
Відповідь банку
4 листопада 2019, 14:54
Добрый день! Приносим извинения за сложившуюся ситуацию! С сотрудниками данного отделения в обязательном порядке будет проведена работа по улучшению качества обслуживания клиентов. Пожалуйста, напишите нам в личные сообщения ваш контактный номер телефона и ФИО для обратной связи. С Ув. Команда Ощадбанка.

Коментарі - 8

+
0
StarFighter27
StarFighter27
2 листопада 2019, 18:22
#
Сервис? Неее... Не слышали... Начальство постоянно за планы клепает, а так ничего личного.

По поводу колл-центра - правильно. Так никто ни за что не отвечает и поэтому помочь ни чем не могут
+
0
19036256
19036256
2 листопада 2019, 19:42
#
Tanya2256,то,что не было нужной суммы валюты,это может быть и правдой.А вопрос-«Вы являетесь клиентом нашего банка?»звучит во всех банках,не только в Ощаде.
+
0
Alps
Alps
3 листопада 2019, 15:55
#
1. У сотрудников КЦ не всегда есть доступ к электронной карте поэтому да я и сама сталкивалась что долго искали ближайшие ИПТ, спросила почему и мне объяснили 2. У каждого сотрудника банка должен быть бейдж где прописано ПИБ так что то что у вас спросили такую инфо это нормально 3. У вас спросили являетесь ли вы клиентом банка! Не Ощадбанком единым такие вопросы бывают у многих фин. учреждениях P.S желаю что бы и к вам относились так же придирчиво как и Вы к другим. Удачи
+
0
corsww
corsww
3 листопада 2019, 17:08
#
1. Если у сотрудника КЦ нет доступа к информации которая может понадобится клиенту то это не КЦ а просто попугайная клетка. Что то говорят а толку ноль.
2. Про карту в ФИО согласен. Должна быть. Но не раз видел в банках, что ее тупо нет.
3. Какое отношение имеет то является ли человек клиентом банка к скотскому отношению к человеку который обратился в госучреждение? Если не клиент так можно пасть на него открыть? И поливать грязью как с брандсбойта?
Ps/ Желаю, чтобы работники любых учреждений относились к людям по человечески. А не включали рупор. Это много?
+
0
Tanya2256
Tanya2256
4 листопада 2019, 15:28
#
Corsww ???
+
+8
Tanya2256
Tanya2256
4 листопада 2019, 15:21
#
А вам бажаю повернутися з 1989 в 2019 рік, де в усьому світі знають, що таке сервіс.
+
0
Tanya2256
Tanya2256
4 листопада 2019, 15:27
#
Alps, бейдж має бути, але не завжди є. І взагалі, будьте реалістом, все, що ви написали - нісенітниця сірої кобили. Хоча б не «паліться», що працюєте на Ощад.
+
0
19036256
19036256
6 листопада 2019, 1:17
#
Сразу предупрежу,я не сотрудник банка,и никогда ни в этом,ни в другом банке не работала,я пенсионер.Tanya2256,здесь сотрудники банка отвечают под своим лейблом,в чём проблема,Вы купили валюту,там,где она была,а как сотрудница отвернула ЛИЦО(довольное или нет),Вы написали МОРДУ,уже поэтому было понятно  с каким настроением Вы туда пришли,Вас тянуло на скандал,даже в другом отделении ждали  хамства,т.е. отсутствия валюты,но не повезло,в банке оказалась нужная сумма,и Вы решили выпустить пар ,позвонив,в кол.центр.А о чём жаловаться?
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися