некомпетентність працівників
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
В неділю 20.10.2019 зранку отримала смс, що рахунок заблоковано через непройдену ідентифікацію. Одразу ж зателефонувала в колл-центр для з«ясування причини, адже процедуру ідентифікації проходила вчасно ще на початку вересня. В ході розмови з працівником колл-центру було з»ясовано, що процедура ідентифікації була проведена працівником відділення невірно: замість використання основної картки перевірка балансу була здійснена за допомогою додаткової, хоча обидві картки у мене були з собою. Працівник колл-центру повідомив, що для розблокування рахунку необхідно пройти ідентифікацію у відділенні повторно, і це займає хвилину часу, просто ще раз перевірити баланс по рахунку з допомогою основної картки. З цим наміром я звернулася сьогодні у відділення, де працівник, що провела раніше ідентифікацію невірно, наполягала на тому, що згідно з інструкцією ідентифікацію можна пройти з будь-якою картою. Та, крім того, навіть за основною картою я не змогла цього зробити, так як чіп на карті не спрацював, магнітної стрічки на ній немає (електронне пенсійне посвідчення), а можливість скористатися технологією paypass саме на цьому відділенні відсутня. Після кількох невдалих спроб переглянути баланс за допомогою чіпа, працівником був зроблений висновок, що чіп вже не працює, карта заблокована і потрібно писати заяву на перевипуск основної картки до рахунку, а це можна зробити лише в обласній філії, яка займається картами тимчасово переміщених осіб. Одразу попередили, що перевипуск карти може зайняти більше часу, ніж заплановано. Враховуючи, що перший випуск електронного пенсійного посвідчення зайняв більше 4 місяців, плюс коментарі нижче підтверджують, що нічого не змінилося і картки не випускаються довший час через відсутність пластику і інші причини, дозвольте поцікавитися, яким чином я, як переселенка, особа з інвалідністю 1 групи, повинна отримувати свою пенсію?
Відповідь банку
25 жовтня 2019, 12:18
Доброго дня! Приносимо вибачення за незручності. Ситуацію обовязково перевіримо та надамо зворотний зв’язок.
відправити особисте повідомлення банку
Написати коментар
Курс валют в Ощадбанку
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 49.3 | 49.95 |
| PLN | 9.7 | 10.4 |
| USD | 42.05 | 42.55 |
| Всі курси банку | ||