Дякую за гарну роботу «Ощад 24/7»!
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Я дуже вдячна розробникам за те, що піклуєтесь про мої кошти. І я кщо я хочу зняти їх, то мені приходить на телефон 12 разів код із підтвердженням, а потім пише, що ліміт дій перевищено. Ніби у тебе не має іншого вибору як економити кошти. Дякую за підтримку, коли працівники телефонують кожен день і нав'ящують послугу «кредитні кошти». Дякую за легку реєстрацію — мою безпеку. Створення паролю вимагає максимально творчих зусиль, там скільки умов, що ти і сам потім не можешь згадати пароль. Знаєте, я новий користувач вашого банку, але судячи з усього не довгий. Дякую за підтримку!
Відповідь банку
22 жовтня 2019, 16:03
Доброго дня! Вибачаємось, якщо доставили вам незручності. Хочемо зазначити, що 12 разів код приходить у випадку, якщо ви робите 12 операцій, тому що кожна операція підтверджується одноразовим паролем. Впевнені в тому, що з часом ви зміните думку стосовно політики безпеки нашого банку, яка розроблена для максимального захисту ваших коштів.
відправити особисте повідомлення банку
Написати коментар