Мінфін - Курси валют України

Встановити

Обурена таким не дотриманням інтересів клієнтів

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Проблема вирішена
Vikt3 21 жовтня 2019, 11:14
Відділення за адресою: Вінниця, пр-т Коцюбинського, 70
Доброго дня, мій чоловік користується карткою вашого банку, але сталась ситуація, яка зовсім пригнічує і не хочеться надалі співпрацювати з Вашим банком: 18.10.2019 прийшла ЗП на картку чоловіка, він спробував увійти в додаток, але забув логін і пароль ( спробував зареєструватись ще раз у додатку, і бачить що при реєстрації вказано, що буде надіслано смс код на номер ( а номер зовсім не його та й не український 380), телефонує в службу підтримку на що йому відповідають, що картка заблокована, картка дійсна до 23 року, питання: «як без згоди і повідомлення клієнта Ви це робите???» Після даної інформації у суботу 19.10.2019 ми приїждаємо до відділення банку за адресою Коцюбинського 78 (Вінниця), даємо паспорт на що говорять, що так заблокована, бо ви не користувалась (Обурення: як можна закрити карту без згоди клієнта, як можна про це не повідомити, як начебто є смс-банкінг, і як було зараховано кошти і прийшла ЗП на картку?), гаразд кажемо чи можливо перевипустити карту, так але вона буде аж через 14 днів, добре а кошти можна зняти або перевести на іншу, ні сьогодні не можна тільки у понеділок, і то написати заяву і чекати згоди Києва, а якщо ні то у середу, можливо 2000 гривень зняти (Скажіть будь ласка, у Вінниці оплата комунальних проводиться до 20 числа, як можна так робити з нашими фінансами, не дозволити їх перевести, і зняти в зручний для нас день, як можна не повідомляти про закриття і робити це без згоди клієнта, чому у інших банках немає таких проблем?? що навіть при не використанні картки, її без відома не закривають, Ви ж працюєте для задоволення інтересів людей-клієнтів чи ні? Чому картку робити дыйсною до 23 року, щоб просто потім через 3 місяці її порізати і викинути? І головне саме смішне, через 5 хв як тільки ми вийшли з банку пригнічені, шок ошти є а ми ними скористуватись ніяк не можемо, чоловіку надійшло смс, що йому підключено знову смс-банкінг який просто не приносить користі (повідомити що заблокована карта ні таке важко робити), а зняти кошти за обслуговування то ви можете, і зателефонувавшии знову на гар. лінію відключити ви без номеру картки не можете, зате підключити без згоди клієнта можете, я вважаю, що таке не припустимо, страждає багато людей від ваших таких дій, перегляньте відношення до клієнтів, і будьте у відділені вічливішими ( проблеми не клієнти створюють Вам, а Ви нам, втрачати тепер 2 дні на вирішення проблем з знятя хоч якось фінансів, а потім ще забрати картку)!!!
Ощадбанк
Відповідь банку
21 жовтня 2019, 12:14
Доброго дня! Приносимо вибачення за тимчасові незручності! Ситуацію обовязково перевіримо та надамо зворотний зв’язок.

Коментарі - 1

+
+15
Qwerty1999
Qwerty1999
21 жовтня 2019, 12:38
#
А ведь могли сказать большое спасибо, что при смене финансового номера на номер из-за пределов Украины,
СБ Ощадбанка моментально заблокировала и доступ к Ощад24 и карту с деньгами.

Ну а то, что вы не смогли снять деньги с заблокированной карты - так снимите их с банковского счета через кассу Ощадбанка при предъявлении паспорта владельца счёта.

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 
Головна / Банки України 🏦 / Ощадбанк 💰 / Відгуки про Ощадбанку 📝 / Обурена таким не дотриманням інтересів клієнтів