Скарга
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Сьогодні у відділені Ощадбанку 0645 на проспекті Гната Хоткевича 1в була поглинена терміналом моя пенсійна карточка. Працівник запевнив, що зараз пройде перезавантаження і термінал запрацює, але цього не сталося. Працівники відділення замість вибачення, стали перекладати вину на клієнта. Потім запропонували видати кошти за документами. Я поїхала за паспортом, а коли повернулася у відділення мені сказали, що кошти неможливо зняти, так як, рахунок відкритий у іншому відділенні ощадбанку. Данна ситуація виникла не з моєї вини, чому я повинна потрапляти у скрутне фінансове становище? Хто повинен відповідати за збій у системі, як не ощадбанк, а головне чому працівники цього відділення стверджують, що ощадбанк не відповідає за роботу банкоматів, які знаходяться безпосередньо у відділенні?
Відповідь банку
18 жовтня 2019, 10:07
Доброго дня! Перепрошуємо за незручності! Техніка, дійсно, іноді може давати збій. Якщо карта не заблокована, ви можете зняти власні кошти по паспорту у відділенні, де ви відкривали карту. Якщо карту заблокували, ви можете замовити перевипуск, та зняти свої кошти також по паспорту, коли новій карті присвоїться новий номер.
відправити особисте повідомлення банку
Написати коментар
Курс валют в Ощадбанку
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 49.3 | 49.95 |
| PLN | 11.05 | 11.9 |
| USD | 42.05 | 42.55 |
| Всі курси банку | ||