Мінфін - Курси валют України

Встановити

Скарга

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Проблема вирішена
svitlana73 27 вересня 2019, 18:18
17.09.2019 я звернулась у від.по вул.Проспект перемоги75/2, у мене було зняття коштів без мого відома і я заблокувала картку, замовила нову на адресу Шовковична 20. 24.09 я пішла на Шовковичну дізнатися коли буде готова, консультант мені порадив позвонити на гарячу лінію, бо по моїй картці навіть не сформований номер, ввечері дзвоню на гарячу лінію де мені порадили звернутися знову у відділення банку бо не коректно введені мої дані, у мене питання чи довго мене будуть ганяти і як замовити картку, коли на даний момент мій паспорт знаходиться на переоформленні, гроші є скористатись не можу, чекаю на відповідь.
Ощадбанк
Відповідь банку
30 вересня 2019, 10:36
Доброго дня! Приносимо вибачення за тимчасові незручності. Будь ласка, напишіть нам в особисті повідомлення ваш контактний номер телефону та ПІБ. Ситуацію перевіримо і з вами зв'яжемося.

Коментарі - 1

+
0
Олег Фомін
Олег Фомін
29 вересня 2019, 13:20
#
Як ви замовили нову картку, якщо ваш паспорт знаходиться на переоформленні?
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися