Картку ще не отримала, а борг вже нарахували?!
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Ощадбанку
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 49.3 | 49.95 |
| PLN | 11.05 | 11.9 |
| USD | 42.05 | 42.55 |
| Всі курси банку | ||
26.06.2019 16:00 за адресою КИЇВ, пр. Ак. Глушкова, 31-А, Блок А. Я замовила картку Киянина. 13.07 я приїхала для отримання картки, менеджер не зміг активувати, сказав, що картка пошкоджена і потрібно перевипустити. Ну, добре, чекайте смс повідомлення. Чекаю вже 2 місяці повідомлення… Зконтактувала з колл-центром, щоб вияснити чому функція смс-банкінгу підключено (отримала повідомлення 23.08), а повідомлення про те, що картку можна забрати не отримала… дивно. 10 вересня знову дзвоню — відповідь картка у відділенні, але ж я не отримала повідомлення, як я можу знати?!!? Ви не отримали картку, бо маєте заборгованість. Що?? Звідки? Я навіть не тримала в руках цю картку!!! За першу картку борг 120 грн, і за другу 120 грн. Немає слів, щоб виразити невдоволеність цією ситуацією та розчарування у відсутності клієнтоорієнтованості та зацікавленості державного банку. Дуже прикро… Мало того, що майже три місяці картку чекаю, так ще й борги нараховують, потрібно свій час витрачати на вияснення ситуації, яка повністю по вині банку.