Мінфін - Курси валют України

Встановити

Банк не реагує на своїх клієнтів

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Проблема вирішена
Cka3ka 3 вересня 2019, 0:04
вже 2 роки клієнт цього банку, Corplight і Web-banking це жах, не знаю для чого все ускладнювати, переводять на нові технології (в лапках), а насправді навязують такі сирі продукти що ще рано показувати нормальним людям, вони взагалі пробували користувалися ЦИМ недо ПО… Барс Юніті це якийсь треш, так як вони удосконалюють продукти Державних органів їх потрібно було звільнити вже через півроку коли вони їх вводили. Постійно все грузиться і випадає в якусь помилку, удосконалення які анонсували ще на початку 2018 році в вересні 2019 ще навіть і немає. Банк непоганих, тарифи нормальні, відділення — ні, банкомти — плакати хочеться коли йдеш знімати готівку, ІПТ — окрема розмова більше мінусів чим плюсів, хоча іноді вони в плюс коли працюють. Контакт-центр -таке відчуття що Ощадбанку не розказали яка повинна бути їхня функція, вони нічого не знають, а по всім питанням відправляють в відділення, для чого їх взагалі наймають, робот-автовідповідач і так зробить за них цю роботу і дешевше. Не раз спілкувався з Контакт-центром… останній раз витратив 20 хв свого часу щоб дізнатися що крім відділення мені ніхто не допоможе… потім добиратися до відділення щоб потім у відділенні відправили заявку і Київ її вирішував. Банк дуже замкнутий, він не спішити повідомляти клієнтів про свої якісь нововведення, розірвали партнерство з Укргазбанк і норм, а я знімаю ще 2 місяці гроші і не знаю що вже банк знімає за це комісію, банк захотів перевести клієнтів на новий клієнт банк і не оновлює ключі, а ти ждеш тиждень сертифікатів на старий Corp2 і не розумієш що не так, а потім ще ждеш 2 дні поки тобі дадуть доступи щоб новий клієнт банк запрацював. Я думаю що скоро зміню банк і це буде логічно, як з тобою так і тобі потрібно.
Ощадбанк
Відповідь банку
3 вересня 2019, 16:56
Доброго дня! Будь ласка, деталізуйте, про яке саме відділення йде мова? Що саме вас не влаштовує в банкоматах?

Коментарі - 1

+
0
StarFighter27
StarFighter27
4 вересня 2019, 21:12
#
Банку и не нужно быстро реагировать на Ваши проблемы. Для него сейчас в приоритете страховки, депозиты и кредиты и т.д. На все остальное - им плевать. По поводу контакт-центра - вы правы. Сейчас там сидит такой персонал, что уж лучше робота поставить
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися