Мінфін - Курси валют України

Встановити

Про не повернення коштів.

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Oish 29 серпня 2019, 12:19
Доброго дня… Я клієнт банку ощад… Вкрай незадоволена його роботою… Почну з початку… Я знімала кошти 29.03.2019 року в банкоматі Приват банку по вул. Соборна, 4 в смт Крижопіль Вінницької області, з зарплатної карти Ощаданку, три платижі пройшли успішно, коли знімала з карти четвертий платіж, банкомат завис, карту повернули, а кошти я не отримала, сума 1000 тис. грн… Того ж дня, я зателефонувала на гарячу лінію як Приват банку так і Ощадбанку, також, того ж дня написала заяву про повернення коштів… До сьогодні відповіді не отримала жодної, тому була змушена звертатись повторно… 22 травня 2019 року, я звернулась повторно з заявою про повернення коштів… оскільки моя перша заява, за словами працівників банку загубилась по дорозі до Центрального офісу… Щотижня я заходила до банку цікавилась долею розгляду заяви… Нажаль, жодної відповіді не було… Звернення на гарячу лінію, теж не дали жодного результату,… вони лише могли надати мені інформацію про, те чи надходили мені кошти на рахунок… хоча цю інформацію я і сама бачу… Сьогодні знову, в черговий раз звернулась до працівників Крижопільського відділення Ощадбанку, щоб дізнатись, що з моєю заявою, отримала відповідь, що кошти я виявляється вже давно отримала, хоча я їх на очі не бачила… Так, що ще заплатила сьогодні 150 грн. за те, що мені платно будуть шукати мої платежі… Дурять нас як хочуть, а потім ображаються чому люди не довіряють банкам.… Шарашкина контора, а не Ощадбанк… Що скажете… кошти я не отримаю, чи як… Може до правоохоронних структур звертатись, чи до журналістів, а можливо іще краще до міжнародного суду…
Ощадбанк
Відповідь банку
29 серпня 2019, 14:40
Доброго дня! Перепрошуємо за незручності. Будь ласка, напишіть нам в особисты повідомлення ваше ПІБ, контактний номер телефону та до якого відділення ви звертались для написання заяви.

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися