Мінфін - Курси валют України

Встановити

Скарга

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
OlegW 22 серпня 2019, 16:09
Відділення за адресою: Львів, вул. Сихівська,11
Доброго дня. Сьогодні, 22.08.2019р. орієнтовно в 14 год. під час очікування в черзі для здійснення валюто-обмінної операції, неодноразово підходили пенсіонери вз картками Ощадбанку і без черги знімали готівку. На зауваження, що є черга, нам усно повідомили що в них такі «правила», обслуговуються позачергово. Утрчнили у працівників банку і в керуючої відділенням, де є відповідне оголошення, отримали відповідь, що оголошення немає, але у них в ощадбанку так прийнято. Перепрошую, але я також із малою дитиною не можу сидіти тривалий період часу і всіх без черги пропускати до каси. Вважаю необхідним доя уникнення конфліктів — розташування біля каси відділення відповідного оголошення (якщо це дійсно такі Правила обслуговування в Ощадбанку), а також забезпечення роботи не 1 каси (в наявності їх 3, але працювала тільки одна), але основне — є робоче місце адміністратора та банкомати — допоможіть пенсіонерам скористатися послугою знятия готівки через банком з допомогою співробітника банку!!! Вважаю керуючу відділенням Ощадбанку в м.Львові по вул.Сихівська,11 не компететним керівником, яка не хоче чи не може забепечити якісне обслуговування клієнтів банку! Прошу врахувати дані зауваження при подальшій роботі банку.
Ощадбанк
Відповідь банку
22 серпня 2019, 17:40
Доброго дня!
Дякуємо за ваш відгук.
Банк з повагою ставиться до старшого покоління, тому працівники ініціювали такі правила.
Зі співробітниками відділення проаналізуємо ситуацію, приймемо міри.

Коментарі - 2

+
0
OlegW
OlegW
22 серпня 2019, 18:12
#
Безперечно, із повагою треба ставитися до всіх клієнтів банку, а особливо до старшого покоління. Так чому немає офіційного оголошення? Але головне - є банкомати, і є працівники банку. Чому не допомогти пенсіонерові зняти готівку через банкомат, якщо передбачена і посада адміністратора, і інші співробітники були без клієнтів, і навіть та ж керуюча відділенням? Тому і аргументувала про недостатню компетентність керівника! Дякую за розгляд звернення і зроблені висновки!
+
0
Leon1978
Leon1978
23 серпня 2019, 22:50
#
Я бы на вашем месте в ощад с такой операцией валюто обмена обходил стороной и сдавал в любом обменники на улице без очереди и по лучшему курсу
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися