Квест «Купівля монет НБУ в Ощадбанку»
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 2
Чем больше вы жалуетесь тем вероятнее что этот единственный кассир напишет заявление и касса в банке уже работать не будет благодаря вам
- +
- 0
- Masha Pasechnik
- 29 серпня 2019, 14:11
- #
Дуже несподіваний перебіг подій - клієнт винен у тому, що Ощадбанк не може працювати?
Якщо звільниться ця касирка не навчиться працювати і звільниться, то на її місце прийде інша, якщо не прийде, то НБУ змінить місце для отримання монет - я саме так бачу вихід із ситуації
Але мовчати і чекати, що всі самі просто почнуть краще працювати - вважаю хибною стратегією поведінки ;)
Якщо звільниться ця касирка не навчиться працювати і звільниться, то на її місце прийде інша, якщо не прийде, то НБУ змінить місце для отримання монет - я саме так бачу вихід із ситуації
Але мовчати і чекати, що всі самі просто почнуть краще працювати - вважаю хибною стратегією поведінки ;)
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Ощадбанку
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.3 | 44.25 |
PLN | 9.7 | 10.4 |
USD | 41.7 | 42.2 |
Всі курси банку |
О восьмій ранку двері відчиняються, але… але касирки з каси №3 (єдиної каси, що працює з монетами НБУ) немає на місці, або вона є на місці, але приймає касу, або вона є на місці, але в неї ще не завантажений комп*ютер…
Три рази я приходила сюди, і три рази я була вимушена чекати. Дзвінок на гарячу лінію Ощадбанку приніс досить «цікаву» інформацію: «Дякую, що зателефонували. Так, каса має працювати з 8ої години, а якщо не працює, то зверніться до керуючого відділенням»
Три рази «ха-ха», хіба поважаючий себе Керівник відділення стає до роботи о восьмій годині? Охоронець, на моє прохання запросити в зал Керівника/Адміністратора, сказав, що ще дуже рано, і він приходить на роботу пізніше.
Мінімальний час, який мені довелося там провести – це були 15 хвилин, бо того разу я не принесла копію паспорта, а лише оригінал, якого їм не вистачило (авжеж зробити копію в Ощадбанку не можуть), як в анекдоті «Мила, чого ти говорила по телефону лише 10 хвилин, а не 2 години. Що ж сталося? – Хтось номером помилився» ))) максимально – 30 хвилин і це не в черзі, а безпосередньо біля віконечка
Буду й далі писати-дзвонити і сподіватися, що Ощадбанк навчиться працювати з клієнтами, хоч і вимушеними, а не лише зробить гарні ремонти і купить нові меблі.
Дякуємо за сигнал.
Перевіримо інформацію у відділенні.