Мінфін - Курси валют України

Встановити

величний банк- огидне обслуговування

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Олена Соколовська 24 липня 2019, 21:39
Юридичною особою за прикрих обставин E-Token, який забезпечував доступ до системи дистанційного обслуговування було втрачено, про що у телефонному режимі було повідомлено керуючого територіальним відділенням АТ «Ощадбанк» м.Дніпра. Після довготривалих надсилань заявок керуючим відділенням до головного офісу АТ «Ощадбанк» про відновлення доступу до поточного рахунку, незрозумілих відмов у їх прийнятті без пояснення причин з боку головного офісу майже через тиждень було запропоновано написати заяву про перехід на обслуговування в систему Corp Light та підписати відповідний договір, що і було здійснено нами того ж дня. Увесь цей час управління рахунком було обмежене, термінові платежі сплачувались шляхом складання паперових платіжних доручень зі сплатою комісії, встановленої тарифами, у розмірі 50,00 грн за один документ.
Після тривалого очікування результату та щоденного зясування стану відновлення доступу сьогодні нами здійснена спроба вирішити питання або хоча б отримати інформацію через телефони гарячої лінії підтримки клієнтів. Після численних переадресувань один на одного жодним з фахівців проблему не вирішено, жодної інформації не надано, не визначено термін, коли і де її можна отримати, вже не кажучи про безпосереднє відновлення доступу, не надано інформацію про підрозділи, відповідальні за вирішення проблеми. В результаті фахівцем відділу технічної підтримки після перемовин с керуючою відділенням знову запропоновано звернутись до керуючого відділенням, яка має нас «заспокоювати». Це при тому, що ЮРИДИЧНІ ОСОБИ потребують надання банківських послуг, передбачених ліцензію, а не психологічних послуг.
Результатом «заспокоєння» виявилася інформація, що у зв’язку зі зміною якихось внутрішньобанківських процедур необхідно заново пере підписати якісь договори і тільки після цього можна буде подати заявку на ключі для відновлення доступу до поточного рахунку. Тобто, замість вирішення проблема повернулась до первісного стану з невизначеними перспективами, оскільки жодний фахівець банку не може надати інформацію про тривалість процедури. Діяльність юр.особи протягом ДВОХ ТИЖНІВ паралізована і продовжує залишатись такою на невизначений термін. Натомість, зобов’язання по сплаті контрагентам за роботи та послуги, зарплати персоналу, податків залишається та має супроводжуватись складанням паперових платіжних доручень та сплатою драконівських комісій за кожний документ. Вже не вперше будь-яке елементарне питання стає непереборною проблемою, причому Величний Київ кидає напризволяще своїх же «бійців»на місцях, відмахується від клієнтів, проте пафосно декларує №1 серед провідних банків.Тільки з якого боку рахувати? Питання риторичне.
Ощадбанк
Відповідь банку
25 липня 2019, 11:15
Доброго дня!
Приносимо вибачення, за надані незручності.
Проблему буде вирішено.
Просимо вказати в особисті повідомлення юридичну назву, код ЄДРПОУ, ПІБ представника та контактний номер телефону.

Коментарі - 1

+
0
Олена Соколовська
Олена Соколовська
25 липня 2019, 18:41
#
Може хтось подумав, що ситуація зрушилась з місця після «наданих незручностей»? Ви помиляєтесь. Сплинула доба, а ніхто навіть не поворухнувся... Загадковий бек-офіс, спілкування з яким так самовіддано охороняють від керуючого управлінням до call-центру гордовито мовчить, четверту добу тримаючи заявку без руху. Видно, не царське це діло....
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 
Головна / Банки України 🏦 / Ощадбанк 💰 / Відгуки про Ощадбанку 📝 / величний банк- огидне обслуговування