Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити

Обладнання старе, колл центр ні на що не здатен.

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Yurij201033 18 липня 2019, 16:55
Сьогодні з картки ощадбанку через банкомат ощадбанку намагався зняти гроші. На завершальній стадії процесу, банкомат видав картку, почав відраховувати вказану йому суму і зупинився. Почав перезавантаження системи. У цей час прийшла смс про видачу коштів. Звернення до 0800210...№ 1 отримав запевнення що гроші хоч і списані з рахунку, але не видані, їх повернуть у строк від 2 годин до 3 діб. Звернення № 2 (через дві години), отримав від оператора щиру відповідь, що гроші списані і треба звертатися із заявою до банку та у 45 денний термін банк її розгляне. При цьому представника колл центру цікавило питання номеру банкомату, виказано сумнів у тому що таке можливо. «Гроші ви мали отримати»… У проханні записати скаргу на роботу банкомату, сервісу ощад24/7 ( який не прийняв пароль та за відновлення зажадав введення повної інформації по картці, включаючи cvv код) представник колл центру відмовив. Хочу. 1. Поверніть гроші. ( заява написана, 45 діб чекати то не є правильно) 2. Хто винен у цій ситуації ( технічний стан банкомату, програмне забезпечення, або що інше. Світло не відключалося, всі сторонні термінали тих проблем не мали. 3. Може потрібні якісь навчання для колл центру, щоб не приходилося у майбутьному вислуховувати про свою провину у тому, що не працював ощад24/7 ( вже відключив цю платну послугу, як не потрібну), та дайти можливість ( листок з ручкою), як не має можливості інакше записати скаргу клієнта.
Ощадбанк
Відповідь банку
19 липня 2019, 11:05
Доброго дня!
Приносимо вибачення за створені незручності.
Технічні труднощі рідко, але виникають.
Просимо вказати ваше ПІБ та фінансовий номер телефону, адресу відділення, де писали заяву на повернення коштів, в особисті повідомлення. Проаналізуємо ситуацію.

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в Ощадбанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 49.3 49.95
PLN 9.7 10.4
USD 42.05 42.55
Всі курси банку

Курс валют в Ощадбанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 49.3 49.95
PLN 9.7 10.4
USD 42.05 42.55
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Ощадбанк 💰 / Відгуки про Ощадбанку 📝 / Обладнання старе, колл центр ні на що не здатен.