Мінфін - Курси валют України

Встановити

Перевірка залишку коштів - платна послуга. А якщо перевіряється через дивну інформацію банкомату???

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
traveny 5 червня 2019, 14:39
Вчора вибігла на базар, вирішила зняти гроші. Перевірила рахунок, було 111,… грн. (копійки не пам'ятаю). Обрала «зняти 100 грн.», на екрані напис: «мінімальна сума до зняття 500 грн.» Подумала, може я неправильно побачила наявну суму і на карті насправді половина золотовалютного резерву країни, якщо чекають, щоб я зняла хоча б 500 грн. Перевіряю залишок. На рахунку… 108,… грн. Завмерла… І, щоб переконатися в здогаді, знову перевірила залишок. Все вірно, на рахунку 105,… грн.
Отак, з нічого, банк отримав 6 грн. Ну, хто їх рахує, ту дрібноту?.. Отримав тому, що не дозволив зняти н-ну суму коштів і ти намагаєшся зрозуміти причину відмови.
Питання.
1) Чому при видачі картки не повідомляють, що ця (чи, можливо, ще якась друга-третя-п'ята-десята) послуга платна?
2) Чому, коли сам (!) знімаєш власні гроші з картки, на телефон приходить смс про зняття відповідної суми, а коли банк з вашої картки списує ваші ж гроші, то робить це таємно?!
3) Чому перегляд залишку є платним? Чомусь, заглядаючи у свій гаманець, він (гаманець) не знімає з мене сумму за те, що я звіряю наявні в ньому кошти.… Так, розумію, банкомат працює 24/7, без обідньої перерви, вихідних та відпустки і за це, згідно закону про працю, він має право на додаткові доплати до своєї зарплати. Тож, питання риторичне.

Я усвідомлюю, що всі клієнти Ощадбанку є мультимілліонерами, і такі дрібні купюри, як 100 грн., попитом у населення не користуються, тому в банкомати завантажують купюри номіналом 500 грн. і вище.
Я, як клієнт, хочу, щоб мене повідомляли:
— про послуги, які є платними;
— про будь-які зміни та доповнення до договорів обслуговування. Для цього вам надаються контактні номера телефонів;
— про списання банком кожної (!) суми! Списали за смс-банкінг — повідомили, списали за перегляд — повідомили. Це мої гроші і я хочу знати, куди, коли і за що їх списують.
Ощадбанк
Відповідь банку
5 червня 2019, 17:53
Доброго дня!
Банкомат запропонував номінал кюпюри, відштовхуючись від залишків готівки в банкоматі. Найменша кюпюра для видачі в загальному 10 гривень.
Щодо тарифів встановлених банком, ви можете ознайомитись на офіційному сайті банку https://www.oschadbank.ua/ua/private/paycards/dogovir-taryf-inshe

Коментарі - 7

+
0
19036256
19036256
6 червня 2019, 23:37
#
Сколько можно писать бред? Проверка баланса ОДИН РАЗ В ДЕНЬ, бесплатная. https://minfin.com.ua/company/oschadbank/review/126792/
+
0
19036256
19036256
6 червня 2019, 23:54
#
Почему должны «Повiдомляти при видачii картки»? Вам указали в договоре, в тарифах. «Проверка в день первый раз -бесплатно, второй и последующие разы в этот же день по 3грн.»Всё законно. https://www.oschadbank.ua/ua/private/paycards/dogovir-taryf-inshe
+
+1
traveny
traveny
7 червня 2019, 19:33
#
Коментатори, я звертаюсь не до вас, а до представників банку, чия відповідь, власне, мене і цікавить. Тож, питання: 1) Чому при видачі картки не видають договори? Картка соціальна, пенсійна. Як ви думаєте, пенсіонери будуть шукати інформацію в Інтернеті? Це така політика, шукати інформацію або бути обдуреним/обкраденим? 2) питання номер 2 і 3 залишилися без відповіді Продовжую. Наступного дня мінімальна сума до зняття 200 грн. Ви можете забезпечити свої відділення (та банкомати) мілкими купюрами?
+
0
19036256
19036256
9 червня 2019, 20:13
#
Для того,щоб звернутися до банку,пишить на окрему  сторiнку-«написать личное сообщение банку»,а тут пишуть всi кому заманеться  i ви не в правi забороняти.Я получала карточку социальную пенсионную,давно,пять лет назад, с ДОГОВОРОМ И ТАРИФАМИ,почему в конкретном отделении Вам не выдали договор,сообщите адрес банку и они проведут с ними беседу.Ответ на вопрос №2,когда банком снимается ежемесячная оплата за СМС -извещения,банк не присылает об этом СМС,такая политика и практика,это можно увидеть 25 числа только в Ощад 24/7,а на вопрос №3,есть ответ в тарифах,повторяю опять -первый раз в день-БЕСПЛАТНО,до этого тысячу раз писали.Что ещё объяснять?Всё так и есть, и другого ответа на Ваши вопросы не дадут.
+
+1
Виктор Саченко
Виктор Саченко
10 червня 2019, 17:05
#
Судя по ответам вы сотрудник банка.
А мне тоже договоров на карты не выдавали. Информации о втихаря подключенных платных сервисов в банке нет. А чтоб найти эту информацию на сайте, то нужно быть хакером. Сам пытался найти эту информацию после заявления девочки в банке «На сайте все есть».
То сайт на профилактике, то не работает, а когда удалось зайти, то найти нужную информацию очень сложно.
+
0
19036256
19036256
12 червня 2019, 19:44
#
Виктор Савченко, я в банке никогда не работала, на данный момент пять лет как на пенсии.и да, к Вашему позору, я прекрасно разобралась и пользуюсь.Договор выдали мне при открытии счёта и прекреплённой к нему картой, тарифы здесь
https://www.oschadbank.ua/ua/private/paycards/dogovir-taryf-inshe, а Вы где искали??? Заходите на сайт, и справа вверху-«депозиты, кредиты, картки и др.»наведите, и открываются разделы.Вперёд.
+
0
traveny
traveny
18 червня 2019, 15:18
#
Виктор Саченко, абсолютно з вами згодна. Приходиш сюди, щоб вказати банку на існуючу проблему (як показують дописи, не я одна на це попалася, а скільки таких нічого не пишуть, мовчать? а скільки таких, що про то не звертають увагу?). Тут знаходяться «захисники», бо «їм договір видали» бо «вони всю інформацію знайшли самостійно», ті, хто хочуть продемонструвати свій розум там, де їх не питають... Проблеми існують. Договори не видають; номінали готівки в банкоматах - зазвичай далеко не дрібні; інформація про платні кошти не доводиться до клієнтів; інформацію про зняття/списання/викрадення банком коштів з особистих карток не повідомляють і т.д. А «спеціалісти» Ощадбанку в усіх дописах про порушення чи проблеми у роботі банку відмазуються стандартними фразами. Я хочу, щоб на цей безлад звернули увагу, хочу, щоб до слів клієнтів дослухались, хочу, щоб проблеми вирішували, а не ігнорували
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 
Головна / Банки України 🏦 / Ощадбанк 💰 / Відгуки про Ощадбанку 📝 / Перевірка залишку коштів - платна послуга. А якщо перевіряється через дивну інформацію банкомату???