Мінфін - Курси валют України

Встановити

незаконне вимагання коштів

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Марта Юрса 8 травня 2019, 13:46
Відділення за адресою: Львів, вул. Угорська, 12
Сьогодні (08.05.19), у відділенні 315, що знаходиться за адресою вул. Угорська, 12, м. Львів, я мала отримати переказ коштів із за кордону, попередньо замовивши гроші (бо таку суму, в євро, треба замовляти). Мені подзвонила касир, Глинюк Наталя Іванівна, сказала, що треба оформити страхівку — 50грн, я запитала, чи це добровільно-примусово, вона сказала ТАК, але якщо я буду наполягати, то страхівка не потрібна, я сказала ПОБАЧИМО. Прийшовши у відділення, п. Наталя, взяла в мене документи і почала оформляти видачу коштів, але, коли почула, що я не буду оформляти страхівку, відразу повернула мені паспорт і сказала, що без страхівки гроші не видасть, або видасть частину в євро, частину в гривнях… мене такий варіант не влаштував. Ми довго сперичались… коли я запитала чи видасть мені гроші, якщо я зараз оформлю страхівку, п. Наталя відповіла ТАК… я зробила їй зауваження, що це пряме вимагання грошей… після чого втрутилась касир по сусідству, Жолоб Тетяна Василівна, і сказала, що повної суми в євро немає, мол робіть, що хочете… прошу зауважити, що перед тим було сказано, що гроші є. Потім почали говорити про якогось клієнта, який прийшов перед мною і просив видати йому переказ в євро, що складав половину моєї суми… Було видно, що спрацювала особиста неприязнь і гроші мені не дадуть в любому випадку. Я запитала чи є варіант замовити ще на сьогодні мої кошти (це було зранку) на що мені відповіли НІ… тільки на п'ятницю… Я дуже знервувалась і не хотіла продовжувати безглузду розмову, так як гроші мені були потрібні на понеділок, а я в банк прийшла в п'ятницю (03.05.19) і з того часу мені не надали конкретної інформації, щодо всіх нюансів видачі валюти (про страхівку я почула в понеділок зранку). До того, я тут же подзвонила на гарячу лінію, де мені сказали, що ніяких коштів на страхівку з мене не мають права вимагати… та цей аргумент не подіяв, навіть, на начальницю відділення, яка сказала «гаряча лінія знаходиться в Києві і вони там нічого не знають, а операторами понабирали студентів». Буду вдячна за реагування на цей інцидент.
Ощадбанк
Відповідь банку
8 травня 2019, 15:01
Доброго дня!
Приносимо вибаченя за творені незручності.
Просимо вказати в особисті повідомлення ваше ПІБ та фінансовий номер телефону.
Проаналізуємо ситуацію, запросимо до відділення для отримання коштів.

Коментарі - 2

+
0
Leon1978
Leon1978
11 травня 2019, 23:23
#
Пригласите Пышного на отделение! Это его схема со страховками по всей сетке банка. Страховые компании ему возмещают откаты до 90%!
+
0
StarFighter27
StarFighter27
14 травня 2019, 22:00
#
Это не Мария Ивановна хочет так, это приказ «сверху». Эта схема работает еще с 2015 года. Даже сами сотрудники признаются, что им приходится обманывать клиентов. А что делать? Планы еще никто не отменял
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися