Мінфін - Курси валют України

Встановити

Погане обслуговування

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Проблема вирішена
Alex Semyonov 27 березня 2019, 18:16
Відділення за адресою: Луцьк, вул. Б. Хмельницького, 3-А
Сьогодні був в відремонтованому, центральному відділенні ощад банка в м. Луцьк. Мені і не только, не сподобалось. Підійшов до терміналу, ввожу дані — завіс. Питаю в проходячої працівниці — де адміністратор? Відповідь — на лікарняному. Питання, де керівник відділення? У відпустці. Де виконуючий обовязки? У відїзді. Питаю, то хто керує зараз відділенням банку? Відповідь — не знаю. Ок. З терміналом не получилось, займаю чергу у вікно №3. Вікно обладнено для людей з особливими потребами і віконце там на рівні, ну десь по пояс. Підходячи всі люди встють раком, щоб поговорити з фахівцем. Підходить моя черга. Кажу — ви би хоч стілець тут поставили. Відповідь — що? Нахиляюсь більше, кажу — за комунальні можна заплатити? Вона — да. Кажу адресу і даю картку ощадбанка для розрахунку. Вона — це ваша картка? Кажу — Да. Дайте паспорт. Кажу — відколи це заплатити за комунальні треба паспорт? Вона — зараз такі правила! Кажу, а якщо налічкою приймете? Каже — да! Ок. Їду до банкомата за хвилину підходу знову. Кажу адресу, даю налічку. Вона — скажіть ваш мобільний телефон. Питаю, для чого? Я кажу вам адресу, даю налічку, для чого вам мій мобільний телефон? Вона — такі зараз правила. Відколи це сталося? Після того, як зробили ремонт. Я зрозумів, що сьогоді не мой день. Питав працівниць новеньких, молоденьких, єло вони відповідають, що не знають як працювати з терміналом. БЛОГО, що нашлась одна старша працівниця, що вміла щось робити. А терміонали так і стоять там, як не потрібні меблі… Шкода. Шкода людей, що підходять до віконця, щоб віддати свої грощі. Їм або на колінах до того віконця, або раком. Шкода Керівника відділення, що поміняв персонал. Не всім же бути гарними, комусь і працювати требя вміти!!!
Ощадбанк
Відповідь банку
28 березня 2019, 9:32
Добрий день. Шкода, що у вас склалось таке враження від відвідування оновленого відділення, особливістю якого є те, що воно відноситься до інклюзивного типу.
Створені такі відділення, щоб кожний відвідувач мав можливість отримувати комфортні послуги, незважаючи на власні особливості. Тому стілець біля каси накшталт тієї, в якій ви отримали обслуговування, не передбачений.
Перепрошуємо, що інформаційно-платіжний термінал не працював, чим спричинив вам незручності та зайву трату вашого часу.
При сплаті комунальних платежів картою співробітник повинен ідентифікувати клієнта для безпечності коштів на картці, тому і запросив паспорт. Також відбулось оновлення програмного комлексу і наразі система запитує номер телефона клієнта для створення особистого кабінета. Таким чином, наступні платежі за клієнтами, що здійснюють оплату в касі, провести буде швидше, оскільки вони вже будуть відображені у системі, що також зекономить час клієнтів.
Дякуємо, що користуєтесь послугами нашого банку і послугами інформаційно-платіжного терміналу в частності. Можемо порадити спробувати сплачувати через Ощад 24/7. Це також швидко, легко і зручно. Та навіть не потребує звернення до відділення.
Роботу данного відділення проаналізуємо, як і працездатність ІПТ, щоб усунути незручності для клієнтів.
Гарного вам дня!

Коментарі - 9

+
0
Alex Semyonov
Alex Semyonov
28 березня 2019, 10:14
#
Дякую за відповідь! Погане враження склалось не тільки в мене, нажаль. Мета створення такого відділення просто чудова, однак є практична сторона! Работа цього відділення жахлива! Можливо тут допомога в новому, «покращеному» програмному забезпеченню. Про комфортні послуги, що плнувалось надавати клієнтам банку, про них я вже писав. Вікно прийому на рівні, ну в общем вам по пояс будет… До цього віконця треба підползати на колінках, або стояти раком, щоб поспілкуватися з «фахівцем» про «чудові» можливості нової програми. Та і з карткою індетифікація, Бог з нею, но я пішов зняв налічку так цей «фахівець» (див. вище) Каже і налічку за комунальні не може прийняти!!! Просто «чудове» нове програмне забезпечення!!!
Бачу мету створення ціх жахливих умов обслуговування клієнтів в одному, це зроблено для зменшення відвідувачів. Скількі ви вже користуєтесь терміналами для сплати рахунків? Ви не думали над тим, що не всі люди можуть ними користуватись? Раніше там стояв працівник банку та допомогав, а зараз ці «фахівці» кажуть — ці термінали для самообслуговування! То дайте людям, вашим клієнтам таку освіту! Не знаєте як це зробити? Запитайте в людей.
І на останок. Обласний центр Волинської області м. Луцьк не заведений (програмним забезпеченням) в Ощад 24/7.
Всеж сподіваюсь на розуміння.
А якщо стульчик не передбачений у віконцє, то може «чудове» програмне забезпечення перенести обслуговування кліентів в інше віконце? )
+
0
19036256
19036256
28 березня 2019, 12:57
#
Alex Semyonov, а чого Ви дивуєтеся, Ви підійшли до віконця для інвалідів, де мається на увазі обслуговування людей на інвалідних колясках.І з гумором розповідати, раком або рибою Ви там стояли не етично, друге, обслуговування карт у вікні каси ЗАВЖДИ було при наявності ПАСПОРТА, а не так, як Ви пишете з якого дива.Якщо б Ви пред'явили паспорт з карткою в касі, то з Вас на законних підставах взяли комісію за знімання грошей, тому що в касі гроші не переводять з карти на послуги, а спочатку знімають гроші, хоч в цьому випадку, Ви зробили правильно, самі зняли гроші.Не знаєте правил, банківських операцій, а критикуєте.
+
0
Alex Semyonov
Alex Semyonov
28 березня 2019, 14:41
#
До віконця для інвалідів стояла вся черга здорових людей. Я там стоял можливо не є
етично, но по іншому цей «фахівець мене, та і іншиш не почу би! Я тількі зв то, щоби всім було добре!!! На колясці він, чи другий. Головне — зручність людей! При наявності паспорта ви кажете? Скільки ви живете в Луцьку? Якись ви не завсім адекватний, вибачте. Не пишить мені більше! Я чекаю відповіді „чудового “ банку!
Або, ваше фото хочу бачити, я і ви бачите моє.

+
0
19036256
19036256
29 березня 2019, 21:27
#
«При наявності паспорта ви кажете? Скільки ви живете в Луцьку?»На цій землі я живу 65 років, з них п'ять років на пенсії, і користуюся карткою Ощадбанку, і в касі завжди пред'явлала паспорт, разом з картою.Якщо Ви пишете банку, то там є окремий рядок «написати лiчно банку», а Ви написали в загальних коментарях, і не Ваше право мені забороняти комментувати.Таким людям як Ви, не культурним і зухвалим, всюди буде погано і жахливо.Вже одне те, що банк обладнав місце обслуговування клієнтів інвалідів, за це банк заслуговує повагу, а Ви все про себе, Вам було не зручно?..
+
0
Alex Semyonov
Alex Semyonov
29 березня 2019, 9:12
#
Проблема в том, що ви почали слідкувати за людьми, що ваши кліенти
+
0
Alex Semyonov
Alex Semyonov
29 березня 2019, 9:12
#
Не всі це розуміють, но
+
0
Alex Semyonov
Alex Semyonov
29 березня 2019, 9:13
#
Відповідайте₴
+
0
Alex Semyonov
Alex Semyonov
29 березня 2019, 9:19
#
Через 15 дней я зайду в тот офис
Цветов и музіки не надо!
+
0
Alex Semyonov
Alex Semyonov
5 квітня 2019, 9:27
#
Я не почув відповідь
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в Ощадбанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.3 44.25
PLN 9.7 10.4
USD 41.7 42.2
Всі курси банку

Курс валют в Ощадбанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.3 44.25
PLN 9.7 10.4
USD 41.7 42.2
Всі курси банку