Підключення непотрібних послуг старшим людям без їх згоди та пояснень.
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 1
У меня тоже такая ситуация. При прохождении идентификации мне подключили «мобільні заощадження»- и никто ничего не сказал. Возмущена таким поведением сотрудников банка. Теперь я должна тратить свое время чтобы опять идти в отделение- чтобы отключить «мобільні заощадження».
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Ощадбанку
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 40.1 | 40.9 |
PLN | 8.35 | 9.35 |
USD | 36.8 | 37.4 |
Всі курси банку |
Додаткові послуги повинні пропонуватись та надаватись за бажанням клієнта. При цьому щодо кожної послуги неодмінно потрібно надавати пояснення.
Наприклад, гроші на/з рахунку «Мобільних заощаджень» можна перерахувати через інформаційно-платіжні термінали, Ощад 24/7 та контакт-центр (0 800 210 800). При цьому клієнт щомісячно отримує 9 % річних на суму «Мобільних заощаджень», що надає додаткове збільшення власних коштів та можливість користування ними при першій необхідності.
Будь ласка, напишіть адресу відділення, в якому простежується зазначена вами ситуація. Це потрібно, щоб ми могли провести додаткове навчання співробітників та унеможливити подібні випадки.