Мінфін - Курси валют України

Встановити

Підключення непотрібних послуг старшим людям без їх згоди та пояснень.

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Проблема вирішена
Марина Штука 18 березня 2019, 12:22
На підприємстві, яке вклало договір на обслуговування зарплатних рахунків під час заміни карт, в яких срок дії карт закінчуєтья, співробітники банку під видом активації карток реєстрували в ощад24/7 та підключали «мобільні заощадження» літнім людям, в яких не то що немає смартфонів, а й взагалі немає доступу до інтернету. Причому не пояснивши взагалі тим людям про ці заощадження. Просто налаштували, щоб щомісяця 25 грн. перекидались на додатковий рахунок, яким вони можуть користуватись лише в ощад24/7, оскільки карти на той рахунок немає. Зрозуміти працівників банку можна, оскільки в них на такі види послуг плани та це іх зарплата. Але велике прохання до керівництва Ощадбанку, щоб провели роботу зі своїми підлеглими та остані не нав’язували людям послуг взагалі не пояснивши про них!!!
Ощадбанк
Відповідь банку
18 березня 2019, 16:57
Добрий день, пані Марино. Дякуємо за інформацію.
Додаткові послуги повинні пропонуватись та надаватись за бажанням клієнта. При цьому щодо кожної послуги неодмінно потрібно надавати пояснення.
Наприклад, гроші на/з рахунку «Мобільних заощаджень» можна перерахувати через інформаційно-платіжні термінали, Ощад 24/7 та контакт-центр (0 800 210 800). При цьому клієнт щомісячно отримує 9 % річних на суму «Мобільних заощаджень», що надає додаткове збільшення власних коштів та можливість користування ними при першій необхідності.
Будь ласка, напишіть адресу відділення, в якому простежується зазначена вами ситуація. Це потрібно, щоб ми могли провести додаткове навчання співробітників та унеможливити подібні випадки.

Коментарі - 1

+
0
ame
ame
22 березня 2019, 11:23
#
У меня тоже такая ситуация. При прохождении идентификации мне подключили «мобільні заощадження»- и никто ничего не сказал. Возмущена таким поведением сотрудников банка. Теперь я должна тратить свое время чтобы опять идти в отделение- чтобы отключить «мобільні заощадження».
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 
Головна / Банки України 🏦 / Ощадбанк 💰 / Відгуки про Ощадбанку 📝 / Підключення непотрібних послуг старшим людям без їх згоди та пояснень.