Мінфін - Курси валют України

Встановити

Невиплата монетизованої субсидії

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Проблема вирішена
YaroslavBarkov 15 березня 2019, 16:50
Ощадбанк не виплатив інваліду ІІ групи монетизовану субсидію, посилаючись на те, що у їхній базі старий номер паспорта. Вчора працівники гарячої лінії банку пообіцяли відправити кошти сьогодні терміновим переказом, бо для банку головне мають бути не формальності, а людина, проте цього не зробили, обіцянки не дотрималися, інвалід ІІ групи кілька годин даремно прочекала у банку, їй відмовили у видачі субсидії. і тепер немає чим сплатити за комунальні послуги. Є громадянка, її ідентифікаційний податковий номер, діючий паспорт, проте Ощадбанк як бюрократична установа не дає людині її субсидію.
Ощадбанк
Відповідь банку
18 березня 2019, 16:43
Доброго дня!
Якщо дані не співпадають, ідентифікація не проведена, без неї немає можливості провести операцію.
Вкажіть ідентифікаційний код та номер телефону клієнта, в особисті повідомлення.

Коментарі - 1

+
0
OschadbankUA
OschadbankUA
18 березня 2019, 9:31
#
Доброго дня!
Якщо дані не співпадають, ідентифікація не проведена, без неї немає можливості провести операцію.
Вкажіть ідентифікаційний код та номер телефону клієнта, в особисті повідомлення.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися